اخبار استان هاحوادث پلیس

افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در “اصفهان”/ورود به محدوده زوج و فرد صبح ها بلامانع است/جاساز حرفه ای بیش از ۴ کیلو شیشه در پیک نیک

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “محمدرضا محمدی” اظهار داشت: با عنایت به اینکه شهروندان برای تعویض پلاک خودروی خود از شب قبل به مراکز تعویض پلاک مراجعه و صف طولانی تشکیل می دادند ، پلیس راهوراصفهان ساعات کاری این مراکز را افزایش داد.

وی افزود: با تدابیر پلیس راهور از روز شنبه مورخه چهارم مرداد ماه تا اطلاع ثانوی ساعت کاری این مراکز از ۷ صبح تا ساعت ۵ بعد از ظهر می باشد.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: شهروندان در زمان مراجعه می بایست وسایل بهداشتی فردی مانند ماسک ، دستکش و خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطر نشان کرد: خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد و امید است شهروندان عزیز نیز شب قبل به این مراکز مراجعه نکنند و صف های طولانی کنار خیابان تشکیل ندهند که تشکیل این صفوف خودرویی خطر ساز می باشد.

ورود به محدوده زوج و فرد صبح ها بلامانع است

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : از روز شنبه مورخه چهارم مرداد ماه، صبح ها ورود به محدوده طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان بلامانع است.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای تسهیل سازی رفت و آمد شهروندان در ایام بیماری “کرونا” از هفته آینده در نوبت صبح ورود خودروها به محدوده زوج و فرد هسته مرکزی شهر بلامانع است.

وی افزود: از روز شنبه چهارم مرداد ماه سال جاری ورود خودروها به محدوده زوج و فرد در نوبت صبح بلامانع و صرفا این طرح از ساعت ۱۷ تا ۲۲ اجرایی می شود.

وی افزود: همچنین مبلغ جریمه طرح زوج و فرد نیز افزایش یافته و خودروهایی که وارد محدوده طرح شوند ۱۰۰ هزار تومان اعمال قانون می شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت: شایان ذکر است شماره تلفن همراه برخی مالکان خودروها به روز رسانی نشده و ممکن است برخی شهروندان از جریمه خودروی خود مطلع نشوند و در بلند مدت ناآگاهانه متحمل جریمه های سنگینی شوند.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: پیامک های ارسالی جرایم رانندگی صرفا به شماره تلفن همراه اعلام شده در سامانه شماره گذاری پلیس اعلام می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه این تصمیم مقطعی و صرفا برای رفاه حال شهروندان و تردد آنها در ایام بیماری کرونا می باشد از شهروندان خواست، با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند و از ترددهای غیر ضروری به هسته مرکزی شهر با خودروی شخصی خودداری کنند تا انشاءالله بار ترافیکی کاهش یابد.

جاساز حرفه ای بیش از ۴ کیلو شیشه در پیک نیک

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف ۴ کیلوو ۹۵۰ گرم ماده مخدر”شیشه” که به طور حرفه ای در پیک نیک جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک سواری ام وی ام مشکوک و آن رامتوقف کردند.

وی افزود: در بررسی تخصصی ماموران مشخص شد یک پیک نیک و یک کپسول آتش نشانی در خودرو است که جوشکاری شده اند .

سرهنگ کاظم زاد ادامه داد: پیک نیک و کپسول آتش نشانی برش داده شدند که ۴ کیلو و ۹۵۰ گرم شیشه از پیک نیک و ۲۵۰ گرم تریاک از کپسول کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع وقانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

دستگیری سارقان منزل در”اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه ای منزل و کشف ۱۹ فقره سرقت خبر داد.

 

سرهنگ “حسین ترکیان ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شکایت چندین شهروند مبنی بر سرقت از منازل آنها در مناطقی از شهر اصفهان ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۲سارق در این رابطه شدند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری سارقان اظهار داشت: متهمان  هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۱۹فقره سرقت منزل و فروش امول به یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: مالخر اموال نیز دستگیر و همه متهمان پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان از شهروندن خواست: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و از نگهداری اموال با ارزش مانند طلاجات و فرش های قیمتی درمنزل اکیدا خودداری کنید.

دستگیری سارقان حرفه ای تجهیزات معدنی در ” کاشان

گروه استان ها_اصفهان_سرپرست انتظامی شهرستان ” کاشان ” از دستگیری ۲ سارق حرفه ای تجهیزات معادن استخراج سنگ به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا باهنر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اموال معادن استخراج سنگ واقع در شهر “مشکات” گروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ باهنر افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند ۲ نفر را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان دستگیرشده در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند ولی با مشاهده مستندات پلیس به سرقت ۳ میلیارد ریال تجهیزات معدنی اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با اشاره به کشف کلیه اموال مسروقه و تحویل اموال به معدن داران افزود : متهمان پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ غلامرضا باهنر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مجرمان ، سارقان و افرادی که به هر نوع بخواهند باعث سلب آسایش عمومی و امنیت شهروندان شوند برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

غرق شدن جوان ۱۸ ساله در سد “کاردین

گروه استان ها_اصفهان_سرپرست انتظامی شهرستان “کاشان” از غرق شدن جوانی ۱۸ ساله در سد ” کاردین ” شهر “قمصر” این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ “غلامرضا باهنر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن جوانی در سد “کاردین” بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه جوانی ۱۸ ساله که برای تفریح به همراه دوستان به این منطقه آمده بود به منظور شنا کردن داخل سد ذخیره “کاردین” می شود که متاسفانه به علت عدم مهارت درشنا کردن جان خود را از دست می دهد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش نیروهای امدادی و ماموران انتظامی ، جسد فرد غرق شده از آب خارج و برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در پایان از شهروندان خواست : از شنا کردن در کانال های آب ، استخرهای کشاورزی ، سد های مخزنی و بند های خاکی خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کشف ماینرهای قاچاق در “خمینی شهر

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از کشف ۱۴دستگاه ماینرخارجی قاچاق به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در یک انبار متروکه توسط دستگاه های ماینر قاچاق ارز دیجیتال استخراج می شود، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضائی از محل مذکور بازدید بعمل آوردند که در نتیجه تعداد ۱۴ دستگاه ماینر که به صورت قفسه بندی با تجهیز کابل های شبکه برق، جاسازی شده بودند، کشف شدند.

سرهنگ براتی با بیان اینکه ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان ۵۶۰ میلیون ریال اعلام شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: مبارزه با هرگونه فعالیت در حوزه قاچاق به صورت جدی از سوی ماموران نیروی انتظامی دنبال می شود و از شهروندان نیز می خواهیم با اعلام این گونه موارد از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در این امر خطیر یاری کنند.

پلمب ۲۰ عطاری متخلف در “خمینی شهر

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و پلمب ۲۰ مغازه عطاری که متصدیان آنها اقدام به توزیع خرد مواد مخدر می کردند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” غلامحسین صفری” با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد افیونی و سوداگران مرگ، طرح بازرسی از عطاری های متخلف در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان خمینی شهر به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح یک روزه که پس از طرح ریزی عملیاتی، اقدامات اطلاعاتی و اخذ مجوز از مقام قضائی انجام شد تعداد ۲۰ مغازه عطاری که در آنها خرید و فروش مواد مخدر صورت می گرفت شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، در ادامه از دستگری ۱۵ مرد و یک زن در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات ۶ گرم شیشه، ۳ گرم تریاک، ۵ هزار قرص متادون، ۵ ونیم لیتر شربت متادون و ۲ لیتر شربت تریاک کشف شد.

سرهنگ صفری از پلمب ۲۰ مغازه عطاری متخلف با حکم مقام قضائی خبر داد و گفت: اجرای این عملیات با استقبال پرشور مردم منطقه مواجه شده و اهالی این منطقه خواستار استمرار طرح مذکور شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به درخواست مکرر مردم مناطق حاشیه ای در شهر اصفهان و برخی شهرستان های استان، طرح های پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد افیونی با قدرت و شتاب بیشتری در سال جاری ادامه می یابد و پلیس با همکاری، مشارکت و حمایت مردم دست این افراد را از جامعه کوتاه می کند.

توقیف بیش از ۱۱۰ کیلو مواد افیونی در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان، از توقیف بیش از ۱۱۰ کیلو حشیش در عملیات ویژه ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “غلامحسین صفری” گفت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی شهرستان “نائین” حین گشت زنی هوشمندانه در یکی از محورهای خاکی اطراف شهرستان به یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و قصد متوقف کردن آنها را داشتند که رانندگان آنها با مشاهده ماموران از صحنه متواری شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با فرار متهمان، ماموران به تعقیب آنها پرداخته و طی یک اقدام سریع و ضربتی هر ۲ خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ها ۱۱۰ کیلو و ۳۹۵ گرم حشیش را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه از تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهمان خبر داد و گفت: ماموران یگان تکاوری این فرماندهی اشرافیت کامل بر تمام مناطق بیابانی و کویری دارند و اجازه عرض اندام به قاچاقچیان مواد افیونی را نمی دهند.#

دستگیری سارق احشام در “تیران و کرون

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری یک سارق احشام و کشف ۴ راس دام سرقتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی صادقی” اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان “تیران و کرون” بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در این رابطه موفق شدند یک سارق را شناسایی و با هماهنگی های لازم او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده به سرقت ۴ راس دام در شهرستان تیران و کرون اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از تحویل سارق به مراجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: رعایت توصیه های پلیس و از بین بردن فرصت های ارتکاب جرم نقش بسزایی در کاهش انواع جرایم دارد.

آناناس‌های قاچاق به بازار نرسیدند

گروه استان‌ها- اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف محموله آناناس های خارجی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران کلانتری ۱۹ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با هوشیاری و تیزبینی خود به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل کارتن های آناناس مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران در بازرسی دقیق آن، تعداد ۴۰ کارتن ۲۴ تایی جمعاً ۹۶۰ عدد آناناس خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان مربوطه ، ۴۰۰ میلیون ریال است، اظهار کرد: در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا