اخبار استان هاحوادث پلیس

فوت کارگر ۳۶ ساله حین کاردر “فلاورجان”/توقیف سواری پراید با ۵۱ گرم شیشه و هروئین در”فریدن”/کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در فلاورجان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،

سرهنگ “ایرج کاکاوند”  اظهار داشت: در پی گزارش مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه حین کار منجر به فوت واقع در شهرک صنعتی “اشترجان” بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۶ به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند، کارگر ۳۶ ساله ای حین کار در شرکت مربوطه بوده که قطعه آهن سنگینی از دپوی آهن آلات به روی او افتاده و در دم فوت می شود.

سرهنگ کاکاوند ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه دلخراش بیان داشت: با هماهنگی مرجع قضائی جسد متوفی برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” بار دیگر از شهروندان خواست، قبل از شروع هر کاری رعایت اصول و نکات ایمنی را در سرلوحه کاری خود قراردهید تا انشاءالله شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.

 

اعتراف سارقان اماکن خصوصی در “آران و بیدگل” به ۵۰ فقره سرقت

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان اماکن خصوصی در شهرستان آران و بیدگل و اعتراف آنان به ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین تُرکیان”، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان آران و بیدگل و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیم ویژه ای راه اندازی و اقدامات علمی و تخصصی برای شناسایی سارقان صورت گرفت و نهایتاً اکیپی از عوامل پلیس آگاهی شهرستان آران و بیدگل حین گشت زنی ۳ نفر را در حال سرقت ازیکی از اماکن خصوصی شهروندان شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متهمان که غیربومی و اهل یکی از استان های غربی کشور هستند پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته لب به اعتراف باز کرده و به ۵۰ فقره سرقت در شهرستان آران و بیدگل اقرار کردند.

سرهنگ تُرکیان با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه با معرفی از سوی سارقان گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانون تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف سواری پراید با ۵۱ گرم شیشه و هروئین در”فریدن

گروه استان ها–اصفهان_ جانشین انتظامی شهرستان فریدن از کشف ۴۲ گرم هرویین و ۹ گرم و ۲۰ سانت شیشه در بازرسی از یک دستگاه سواری پراید خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهدی نیکبخت” با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل هرویین در محور مواصلاتی اصفهان به لرستان ، موضوع در دستور کار مأموران یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد : با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات پلیسی ، ماموران موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شدند و با هماهنگی قضائی این خودرو را در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند .

این مقام انتظامی شهرستان فریدن ، اظهار داشت : ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۲ گرم هرویین و ۹ گرم و ۲۰ سانت شیشه که به طرز ماهرانه ای داخل اسفنج جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت خاطر نشان کرد : در این زمینه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین انتظامی شهرستان فریدن از شهروندان خواست : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در فلاورجان

گروه استان ها – اصفهان –فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از وصول خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در گارگاه تولیدی واقع در یکی از مناطق فلاورجان ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری عوامل یگان امداد ، طی هماهنگی با مرجع قضائی در محل اعلامی حاضر و در بازرسی از گارگاه تولیدی تعداد ۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز، کشف کردند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: بنا به اظهارات کارشناسان ، ارزش کشفیات به دست آمده ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، گفت: استفاده از دستگاه های ماینر، نیاز به برق زیادی داشته لذا متهم که با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بود و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق دراصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان، از کشف محموله ای لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”کامران ریاحی” در تشریح این خبر گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مطلع شدند فردی اقدام به نگهداری لوازم خانگی قاچاق در محلی می کند که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم از این محل بازرسی شد که۲ کولر گازی و ۳ تلویزیون ال ای دی خارجی فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۱۴ دستگاه ماینر قاچاق در”خمینی شهر

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از کشف ۱۴ دستگاه ماینرخارجی قاچاق به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال خبر داد .

سرهنگ “غلامرضا براتی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه دریک انبار متروکه “خمینی شهر” توسط دستگاه های ماینر قاچاق ارز دیجیتال استخراج می شود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضائی از این مکان بازدید کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در نتیجه این بازرسی تعداد ۱۴ دستگاه ماینر که به صورت قفسه بندی با تجهیز کابل های شبکه برق، جاسازی شده بودند، کشف شدند.

سرهنگ براتی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان ۵۶۰ میلیون ریال اعلام شده گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به قاچاق و غیر قانونی بودن استفاده از دستگاه های مذکور، گفت: استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آن ها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری شده که به همین دلیل متهم با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی تعطیل ونیمه تعطیل اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بود که دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

حرکت نکردن بین خطوط از عوامل اصلی ایجاد اختلال در عبور و مرور

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : حرکت نکردن بین خطوط از عوامل اصلی ایجاد اختلال در عبور و مرور و افزایش حجم ترافیک شهری است.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی اختلال در عبور و مرور و افزایش بار ترافیکی شهرها حرکت نکردن بین خطوط است.

وی افزود: برخی رانندگان به دلایلی مانند ترافیک سنگین و عجله کردن به طور مداوم از مسیر خود منحرف شده و علاوه بر اینکه برای دیگر رانندگان ایجاد مزاحمت می کنند ، در تشدید ترافیک و برهم زدن نظم عمومی نیز گام بر می دارند.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: طبق قانون راهنمایی و رانندگی ، رانندگان همیشه باید بین خطوط سفید حرکت کنند، حتی اگر مسیرپیش رو دارای ترافیک سنگین وسمت دیگر خودرو نباشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان، رانندگی نکردن بین خطوط را ناقص حقوق شهروندی و زمینه ساز بروز حوادث ترافیکی دانسته و در پایان اشاره داشتند: در صورت نیاز به تغییر خط ، بابکاربردن چراغ راهنما دیگران را از تصمیم خود مطلع کنید.

کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق دراصفهان

گروه استان‌ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمدرضا خدادوست”در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه موتوسیکلت ۴۰۰ سی سی غیر مجاز در اتوبان شهید دستجردی اصفهان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: واحد گشت انتظامی آن یگان موتورسیکلت مذکور را شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری راکب موتورسیکلت اظهار داشت: ارزش موتورسیکلت توقیفی ۷۰۰ میلیون ریال ارزیابی شد که در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

دستگیری اعضای باند سارقان منزل در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی استان، از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل در عملیات کارآگاهان این پلیس و اعتراف آنها به ۱۰ فقره سرقت در شهر های اصفهان و خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین ترکیان” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر اصفهان و شکایت مال باخته، موضوع در دستور کار کار آگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحنه سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی، هویت فردی که در این سرقت دست داشت را به دست آورده و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با اعترافات متهم ۲ همدست دیگر وی نیز طی یک عملیات منسجم در مخفیگاه های خود دستگیر و در بازرسی از منزل یکی از متهمان مقادیر زیادی طلا ، بدلیجات ، ساعت های مچی مردانه وزنانه ، ۲دستگاه لپ تاپ و دوربین عکاسی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به کشف ۲ جلد دسته چک از منزل متهم ، اظهار داشت: با استعلامات انجام گرفته مشخص شد دسته چک ها از منزلی در استان خراسان رضوی به سرقت رفته است در این خصوص تصاویر اموال مسروقه مکشوفه به پلیس آگاهی این استان ارسال و تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان غیربومی و دارای سوابق متعدد کیفری هستند اظهار داشت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت منزل در اصفهان و خراسان رضوی اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا