اخبار استان ها

بهترین خدمات در کوتاهترین زمان به نیازمندان ارائه شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، مدیرکل و جمعی از مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان صبح امروز با آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان و نماینده مردم این شهر در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.
آیت الله مهدوی در این دیدار با یادآوری مزین بودن نهاد کمیته امداد به نام امام خمینی (ره)، تاکید کردند: این حقیقت، اخلاق را به مهمترین مسئله در ارائه خدمات این نهاد تبدیل می کند و بایستی ارائه کمک به نیازمندان با رعایت احترام و عزت نفس انجام شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه خدمت رسانی وظیفه اصلی کمیته امداد است، گفت: بایستی بهترین خدمات در کوتاهترین زمان و با رعایت حرمت و رازداری به نیازمندان ارائه شود.
آیت الله مهدوی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اشتغال اهمیت زیادی دارد، گفت: بسیاری از مشکلات، ریشه در اشتغال دارد.
وی با تاکید بر اهمیت توجه به فرهنگ دینی خانواده ها و فرزندان آنها، خاطرنشان ساخت: باید نیازهای فکری مردم را در اولویت قرار دهیم و خانواده های تحت حمایت باید از نظر دینی در وضعیت مناسبی باشند.
همچنین در این دیدار، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با ارائه گزارشی از روند خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت، یادآور شد: خدمات این نهاد شامل معیشت، کمک هزینه جهیزیه، ازدواج، درمان، بهداشت و تسهیلات اشتغالزایی است که به بیش از ۱۱۵ هزار خانوار تحت حمایت در سراسر استان ارائه می شود.
زارع با تاکید بر استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در کلاس های آموزشی و برنامه های فرهنگی این نهاد، گفت: با توجه به شیوع کرونا ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان متوقف نشده و با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در جریان است.
وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین برای فراهم کردن بستر حمایت موثر از فرزندان تحت حمایت خاطرنشان ساخت: کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان از خدمات مهم کمیته امداد استان اصفهان است که با رویکرد حمایت ویژه از نخبگان در زمینه های مختلف اجرا می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به شروع مرحله دوم رزمایش ایران همدل به دنبال تاکیدات مقام معظم رهبری بر این امر خدپسندانه، اعلام کرد: برای اطعام نیازمندان و اهدای سبد کالا به آنها در ایام عید غدیر خم و همچنین محرم امسال برنامه های گوناگونی داریم که با حمایت خیران و همکاری مردم نیکوکار استان صورت خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا