اخبار استان هاحوادث پلیس

گفت و گوی تلفنی سردار” میرحیدری” با مردم اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،، سرهنگ” ایرج محمدی”، با اعلام این خبر گفت: فرمانده انتظامی استان اصفهان به همراه معاونان خود فردا از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حضور یافته و به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات، نظرات و مشکلات شهروندان خواهد بود.

وی افزو: به منظور جلوگیری از ایجاد تجمع مردم و عدم انتقال ویروس کرونا از ابتدای سال جاری جلسات ملاقات مردمی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در سامانه ۱۹۷ به صورت تلفنی و حد اقل با لحاظ طرح فاصله گذاری برگزار می شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: بر این اساس از شهروندان گرامی تقاضا می کنیم تا جای امکان از مراجعه حضوری خودداری کرده و با برقراری تماس تلفنی در زمان مقرر به طرح مشکلات و درخواست های خود اقدام کنند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با بستر فراهم شده مشکلات، سوالات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد کارکنان، در حوزه وظیفه عمومی، راهنمایی و رانندگی، اماکن، گزینش و استخدام و سایر حوزه های مرتبط با نیروی انتظامی را طی تماس با شماره تلفن ۱۹۷ به صورت مستقیم با فرمانده انتظامی استان و یا معاونان این فرماندهی مطرح کنند.

این مقام انتظامی، سامانه ۱۹۷ را ابزاری برای ارتباط نزدیک و بی واسطه مردم با مسئولان ناجا و رسیدگی سریع و بدون نوبت به مشکلات و درخواست های آنان عنوان کرد و گفت: در زمان برقراری تماس شهروندان دستورات لازم از سوی فرمانده انتظامی استان صادر و از ۴۸ ساعت تا یک هفته موارد درخواستی پیگیری و پس از نتیجه به اطلاع فرد تماس گیرنده اطلاع داده می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا