اخبار استان ها

افتتاح اولین مرکز نیکوکاری تخصصی مشاوره و آموزش خانواده

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا طاهری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: مراکز نیکوکاری با نظارت و راهبری این نهاد نقش مهمی در ارائه خدمات به نیازمندان و همچنین تعامل با خیران و نیکوکاران دارند.

طاهری از افتتاح دویست و هفتاد و پنجمین مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد استان اصفهان خبر داد و گفت: این مرکز نیکوکاری که در آستانه عید امامت و ولایت به نام «امیر المومنین علی ولی الله» مزین شده است، پنجاه و پنجمین مرکز نیکوکاری افتتاح شده از ابتدای امسال تاکنون در استان اصفهان است و به شکل تخصصی به ارائه خدمات مشاوره و اموزش خانواده خواهد پرداخت.

وی تمرکز این مرکز نیکوکاری را بر ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان و نیازمندان اعلام کرد و گفت: ارائه خدمات مشاوره، برگزاری دوره های آموزشی، برپایی اردوهای فرهنگی و زیارتی و پاسخگویی به مسائل و شبهات دینی از جمله مهمترین خدمات این مرکز است.

طاهری با تاکید بر اینکه مراکز نیکوکاری از ظرفیت های بالایی برای ارائه کمک به نیازمندان و همچنین جذب مشارکت خیران بهره مند هستند، خاطرنشان ساخت: در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سراسر استان توسط این مراکز جمع آوری و به نیازمندان مناطق تحت پوشش آنها اهدا شد.

وی ساختار مردمی و محله محور را از ویژگی های مهم این مراکز برشمرد و گفت: در کنار مراکز محلی و منطقه ای تعدادی از مراکز نیکوکاری نیز در زمینه های تخصصی مانند بهداشت و درمان، مشاوره، آموزش و اشتغال در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا