اخبار استان ها

نبود تالار مشکل اصلی شهر است

حمیدرضا شریعت‌نیا در گفتگویی اظهار کرد: نبود تالار به یکی از مطالبات اصلی شهروندان و معضل اصلی شهر تبدیل شده است.

وی افزود: اولویت پروژه‌ها در سال ۱۴۰۲ احداث تالار است، اما اکنون در بحث تملک زمین با مشکل مواجه هستیم که در صورت رفع این مشکل احداث تالار آغاز می‌شود.

شهردار برف‌انبار با تاکید بر اینکه تلاش داریم برای احداث تالار شهر سرمایه‌گذار جذب کنیم، تاکید کرد: نماسازی گلزار شهدای محله خمسلو، آسفالت معابر شهری، جدول‌گذاری و کانیو و تکمیل فاز دوم پارک ساحلی شهر از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری است.

شریعتی‌نیا با بیان اینکه ۲۳۲ هکتار محدوده خدماتی شهر است، تصریح کرد: ۲۹ هکتار شهر را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد و محلات هدف بافت فرسوده شهر در اولویت بازآفرینی است، شهرداری به دلیل مشکلات شهروندان به صورت موردی در صدور پروانه ساخت در این محلات تخفیف ۵۰ درصدی را لحاظ کرده و سال گذشته چهار مورد صدور پروانه انجام شده است.

وی اضافه کرد: سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان شهرداری‌ها ۹۲ تن قیر و از سوی راه و شهرسازی در راستای بازآفرینی محلات بافت فرسوده ۳۱ تن قیر به شهرداری تخصیص داده شد.

شهردار برف‌انبار مهم‌ترین اولویت شهرداری در بخش عمرانی در سال ۱۴۰۱ را آسفالت معابر و عملیات فاز دوم پارک ساحلی شهر دانست و گفت: ساماندهی گلزار شهدای خمسلو در اولویت شهرداری است.

وی افزود: در راستای جلوگیری از وقوع سیلاب، شهرداری با اجرای طرح‌ها و زیرساخت‌هایی که برای دفع آب‌های سطحی انجام داده است، باران‌های سیل‌آسا به شهر آسیب نمی‌رساند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا