اخبار استان هاشهر و جامعه

طرح “میز خدمت” ، هر ۲ هفته یک بار در سامانه ۱۹۷ پلیس اصفهان اجرا می شود

سرهنگ ” ایرج محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: نیروی انتظامی یکی از دستگاه هایی است که رسالت سنگینی در حراست از نظام و ارزش های آن برعهده دارد و نقش کلیدی را حفاظت از امنیت مردم ایفا می کند.
وی افزود: با توجه به تعدد و تنوعی که ماموریت های ناجا دارد بعضاً باعث می شود تا مردم گلایه هایی از عملکرد این نیرو داشته باشند که در این راستا دفتر نظارت همگانی بازرسی ناجا فرصتی را فراهم کرده تا مردم از طریق ارتباط با سامانه تلفن ۱۹۷ بتوانند انتقادات، نظرات، شکایات، پیشنهادات و همچنین تقدیر و تشکر از عملکرد ماموران پلیس را به صورت مستقیم بیان کنند.
سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه مردم به صورت ۲۴ ساعته می توانند با این شماره تماس بگیرند طرح “میز خدمت” نیز هر۲ هفته یک بار در دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اجرا می شود و در این طرح فرمانده انتظامی استان به همراه معاونان خود پای درد و دل مردم نشسته و از نزدیک به دغدغه ها و مشکلات آنان را رسیدگی می کنند.
وی در خصوص تاثیرات مثبت این طرح گفت: در طرح میز خدمت در لحظه دستورات لازم را برای رفع مشکلات شهروندان به مبادی مربوطه ابلاغ و اگر خدای ناکرده حقی از کسی ضایع شده باشد اعاده شده و اگر اشکالی وجود داشته باشد در جهت رفع آن اقدام می شود که این اتفاق بسیار مبارکی است و در بسیاری موارد نیز باعث رضایتمندی تماس گیرندگان و مراجعان به این سامانه شده است.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشتر خدمات طرح میز خدمت به صورت غیر حضوری و از طریق پاسخگویی تلفنی است و به مردم هم توصیه می کنیم به منظور حفظ سلامتی خود از مراجعه به دفتر نظارت همگانی پلیس استان خودداری کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: البته اگر افرادی اصرار داشته باشند که حتماً به صورت حضوری مسایل خود را با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند با استفاده از ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری می توانند به این دفتر مراجعه کنند.
سرهنگ “محمدی” اظهار داشت: عزم و اراده نیروی انتظامی بر خدمت رسانی بی منت به شهروندان است و امیدواریم بتوانیم با توکل بر خداوند و عنایت خاصه حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم حق این مردم شریف را آنطور که شایسته آنان است ادا کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا