اخبار استان ها

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌ماه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری سرمایه گستران، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

انفجار و تخریب یک واحد مسکونی در دزفول

روح الله بهشتی فرد، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: نشت گاز باعث انفجار و تخریب یک واحد مسکونی (که باشگاه صخره نوردی نیز بوده) و وارد آمدن خسارت به منازل اطراف در شهر دزفول شد.

برپایی جشنواره بین‌المللی “ماه امت” در مشهد

یوسف اسماعیل زاده، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: جشنواره بین‌المللی “ماه امت” با حضور هنرمندانی از چهار کشور همسایه و خوانندگان داخلی از دیشب در مشهد آغاز شد و تا هشتم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

اقدامات شهرداری تهران برای برپایی نماز عید فطر

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران برای برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.

واکاری و جابجایی درختان چنار ۱۰ ساله در محدوده پارک ساعی

علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با تکذیب اخباری که درباره قطع درخت در خیابان ولیعصر (عج) محدوده پارک ساعی در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود از واکاری و جابه‌جایی روت بال (ریشه‌های بسته شده) درختان چنار ۱۰ ساله در محدوده بوستان ساعی در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.

۶۸ اتوبوس باقی مانده تا نیمه ابتدای امسال تحویل می‌شود / شرکت خودروساز تأخیر داشته است

محمدمهدی احمدی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه هنوز ۶۸ دستگاه از اتوبوس‌های خریداری شده برای ناوگان درون شهری کرمانشاه تحویل نشده، علت این امر را تأخیر شرکت خودروساز در تحویل خودروها اعلام کرد.

انفجار تانکر سوخت در میاندوآب ۴ مصدوم بر جای گذاشت

سامان محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: انفجار تانکر مواد سوختی در حین جوشکاری در روستای جعفر آباد منجر به مصدومیت ۴ نفر شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا