پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

ساخت فروشگاه های زنجیره ایی  و معرفی برند های معتبر چینی در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،یی کینگ (Yi  Qing)معاون هلدینگ اوکنکت چین در این دیدار خواستار همکاری مشترک شرکت های استان اصفهان با این هلدینگ شد و گفت: برقراری رابطه اقتصادی برد – بردبین  شرکت های دو طرف می تواند روابط اقتصادی دو طرف را توسعه بخشد.

وی تولید مشترک شرکت های ایرانی و چینی در مناطق آزاد اقتصادی را فرصت مناسب برای همکاری برشمرد و گفت:ساخت فروشگاههای زنجیره ایی در شهرهای مختلف و ارایه کالاهای چینی با کیفیت متوسط و بالا می تواند بخشی از این همکاریهای اقتصادی و تجاری باشد.

وی خواستار معرفی برند های این هلدینگ در صنعت ساختمان در استان اصفهان شد و گفت:این هلدینگ آماده همکاری با سرمایه گذاران استان اصفهان جهت  تولید یا مونتاژ کالا در این شهر  است .

مصطفی رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت:حضور هلدینگ با شرکت های زیر مجموعه در نمایشگاه های اصفهان بویژه برگزاری یک نمایشگاه اختصاصی می تواند زمینه همکاری با شرکت های استان اصفهان فراهم کند .

وی همکاری مشترک با هدف اجرای پروژه های مشترک را مهمترین عامل موفقیت این هلدینگ برشمرد و گفت:استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان ایران می تواند همکاری نزدیکی با تولید کنندگان چینی برای تولید کالاهای مشترک داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا