اخبار استان هاشهر و جامعه

افزایش توان عملیاتی نجاتگران هلال احمر با اجرای طرح توان‌افزایی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمدهاشمی با بیان این خبر اظهار داشت : طرح ملی توان‌افزایی پنجشنبه های پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در استان اصفهان از چندی پیش با هدف ارتقای توان علمی و عملیاتی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در حال برگزاری است .

وی با اشاره به اینکه این طرح در همه پایگاه‌های امداد و نجات در سراسر استان اجرا و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت ، تصریح کرد : در این طرح ، امدادگران پنجشنبه‌ هر هفته با شعار “حضور پرتوان در حوادث با توان افزائی ” به انجام تمرین‌هایی می پردازند که بتوانند با توان بیش‌تری در صحنه‌ حوادث حاضر ‌شوند.

محمدهاشمی افزود : این طرح شامل مجموعه فعالیت هایی است که هدفشان ارتقاء سطح آمادگی در اعضای تیم های امدادی است و این فعالیت ها و اقدامات کمک شایانی به تقلیل اثرات مخرب و جلوگیری از خسارات احتمالی بیشتر به جامانده از حوادث و سوانح خواهد کرد .

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : افزایش آموزش عملی و مهارتی نجاتگران در راستای مسئولیت تیم های عملیاتی باعث ارتقاء بهبود توان انجام کار گروهی تیم و تقویت نقاط قوت و شناسایی و رفع نقاط ضعف و افزایش اثربخشی و سرعت عمل پاسخگویی نجاتگران در حوادث و سوانح مختلف می گردد.

گفتنی است تاکنون تعداد زیادی از نجاتگران پایگاه های امداد و نجات در طرح توان‌افزایی پنجشنبه های پایگاه‌های امداد ونجات استان اصفهان حضور داشته اند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا