اخبار استان هاحوادث پلیسشهر و جامعه

حوادث روز پلیسی اصفهان تا کسب مهارت رانندگی و مدیریت بیماری کرونا

سرهنگ ” حسین بساطی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت غیر مجاز و بدون مجوز چند نفر در زمینه تولید ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی و ۲ واحد کارگاهی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی مقام قضائی از این واحدها بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۵۶ دستگاه ماینرخارجی قاچاق کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۳ نفر در عملیات مذکور گفت: ارزش ماینر های مکشوفه برابر توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از برخورد قاطع و قانونی پلیس با تولید کنندگان غیر قانونی ارز دیجیتال خبر داد و اظهار داشت: بسیاری از تولید کنندگان ارز دیجیتال برای انجام فعالیت غیر قانونی خود از برق یارانه ای واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل استفاده می کنند که این کار آنها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری می شود.

**دستگیری ۳ سارق حرفه ای وکشف ۲۳ فقره سرقت در فلاورجان
گروه استان ها – اصفهان – فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری ۳ سارق وکشف ۲۳ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی وغیره در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار مامورین انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه افزود : مامورین پلیس انتظامی این فرماندهی طی یک سری اقدامات اطلاعاتی وفنی موفق به شناسایی ودستگیری ۳ نفر سارق در این رابطه در سطح شهرستان شدند که با هماهنگی مقام قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر وبه مقرهای انتظامی دلالت گردیدند.
این مقام انتظامی در ادامه افزود : متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۲۳ فقره سرقت در سطح شهرستان فلاورجان اعتراف کردند که از مجموع سرقت های کشف شده ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی ، ۲فقره سرقت مغازه ، ۱فقره سرقت در معابر ، ۹فقره سرقت کابل برق می باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قضایی به داسرا معرفی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

**دستگیری سارق ۲۲ دوچرخه در “نجف آباد”
گروه استان ها _ اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق دوچرخه شهروندان ساکن در شهرستان نجف آباد و اعتراف وی به ۲۲ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در شهرستان نجف آباد و شکایت مال باختگان، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی های علمی و تخصصی، پی جویی سارقان سابقه دار دوچرخه و یک سری اقدامات خاص پلیسی سرانجام تصویر فردی که در یکی از این سرقت ها دست داشت را به دست آورده و آن را در اختیار واحد های گشتی قرار دادند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه ماموران واحد گشت کلانتری ۱۲ شهرستان نجف آباد حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود متهم را در حال سرقت یک دستگاه دوچرخه مشاهده و بلافاصله وی را دستگیر و به پلیس آگاهی این فرماندهی منتقل می کنند.
سرهنگ تُرکیان، اظهار داشت: متهم که فردی غیر بومی و معتاد به مواد مخدر است در تحقیقات علمی صورت گرفته توسط کارآگاهان به ۲۲ فقره سرقت دوچرخه اقرار و در اعترافات خود ۳ مالخری که دوچرخه های مسروقه را به آنها فروخته بود را معرفی کرد که این افراد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و تمامی دوچرخه های مسروقه کشف و به مال باختگان تحویل شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: بررسی ها نشان داد: پارک کردن دوچرخه ها بدون استفاده از قفل و تجهیزات ایمنی در کنار در کتابخانه های عمومی،درمانگاه هاوآموزشگاه ها و… از جمله عوامل موفقیت این سارق بود که لازم است شهروندان این موضوع را به عنوان یک هشدار، جدی گرفته و در نگهداری اموال خود دقت و هوشیاری بیشتری داشته باشند .

**توقیف محموله میلیونی کالای قاچاق در “اصفهان”
گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان، از کشف محموله ای لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبرداد.
سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع کالای قاچاق توسط یک اتوبوس مسافربری بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از اطمینان از درستی موضوع و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از این اتوبوس بازرسی کردند که ۲ ماشین لباسشویی، یک جاروبرقی، یک کیسه کفش، ۶ کیسه پوشاک مستعمل خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است .
سرهنگ ریاحی در خاتمه با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مراجع قضائی عنوان کرد: مبارزه با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز می خواهیم که به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان کالا دارند را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

**برادران سارق به سرقت موتورکولر همسایه اعتراف کردند
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری ۲ برادر سارق که موتور کولر همسایه را سرقت کرده بودند خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی صادقی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت موتورکولر در سطح شهرستان ، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان، درنهایت اقدامات خاص پلیسی و تحقیقات میدانی خود را در جهت شناسایی سارق ویا سارقان احتمالی،به کارمیگیرند و پس از شناسایی ۲ سارق که برادر بوده و اعتیاد شدید به مواد مخدر نیز دارند ،با اخذ مجوز های قانونی ،آنها را درمخفیگاهشان در عملیاتی هماهنگ دستگیر وجهت سیر مراحل قانونی به مقرانتظامی انتقال دادند.
فرمانده انتظامی شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد :سارقان پس از دستگیری به مقر انتظامی دلالت شده که در بازجویی های مقدماتی به بزه انتسابی اعتراف کرده که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

**دستگیری سارقان مزارع و باغ ها در”برخوار”
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان برخواراز دستگیری ۲ سارق باغ و مزارع حوزه شهرهای حبیب آباد و کمشچه و کشف۶ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”نعمت خلیلی”در بیان جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات و مزارع در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی بیان داشت: در همین راستا ماموران بخش انتظامی حبیب آباد و پلیس آگاهی، پس از بررسی موضوع و انجام اقدامات پلیسی لازم، موفق شدند طی عملیات ضربتی، ۲ سارق را شناسایی ودستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.
سرهنگ خلیلی تصریح کرد: متهمان تاکنون به۶فقره سرقت اعتراف کرده و ارزش ریالی اموال کشف شده ۲۰۰ میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به ضرورت همکاری مالکان باغ ها و زمین های کشاورزی با پلیس و موسسات انتظام و استفاده از نگهبان جهت حفظ اموال از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اطلاعات خود از اقدامات سارقان را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

**شکارچی متخلف دستگیر شد
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری یک شکارچی متخلف و کشف ۴ کوله حاوی لاشه شکار و ۱۵ فشنگ خبر داد.
سرگرد “هادی کیان مهر” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پاسگاه چوپانان به یک سواری سمند که در منطقه حفاظت شده عباس آباد حرکت می کرد مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو چهار کوله جاوی لاشه تکه تکه شده شکار و ۱۵ فشنگ کالیبر ۱۲ چهار پایه کشف شد.
سرگرد کیان مهر ادامه داد: و در این راستا پرونده تشکیل و شکارچی غیر مجاز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: به شهروندان عزیز توصیه میکنم درصورت روئیت این گونه افراد و موارد مشکوک در اسرع وقت با تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع و همکاری های لازم را داشته باشند.

**جاساز حرفه ای مواد مخدر در زاپاس خودرو
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف بیش از ۲۷ کیلو تریاک که در زاپاس یک سواری سمند جاساز شده بود خبر داد.
سرگرد “هادی کیان مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نایین مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شرافت حین کنترل خودروهای عبوری به یک سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۷ کیلو و ۶۲۰ گرم تریاک که در لاستیک زاپاس خودرو جاساز شده بود کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس ازتشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، و به شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**کلاهبرداری اینترنتی با فروش صفحه اینستاگرام
گروه استان ها-اصفهان- رئیس پلیس فتای استان از دستگیری فردی که با فروش صفحه اینستاگرامی با اعضای جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندی کرده بود، خبر داد.
سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : با ارائه مرجوعه قضایی توسط یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی از طریق فروش صفحه ای در اینستاگرام، رسیدگی به موضوع در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: شاکی در اظهارات خود ادعا داشت در ازای دریافت صفحه اینستاگرامی با تعداد زیادی فالوور مبلغ ۳۰ میلیون ریال به حساب فردی واریز کردم که پس از مدتی متوجه شدم که تمام دنبال کنندگان این صفحه فیک می‌باشد.
این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از اخذ اظهارات شاکی، کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی پس از کسب دستور مقام قضایی در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر کرده و به پلیس فتا منتقل کردند.
وی خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری در اظهارات خود بیان داشت به دلیل نیاز مالی تصمیم به ایجاد صفحه‌های اینستاگرامی گرفتم و با عضو گیری جعلی تعداد دنبال کنندگان را بالا برده و افراد مختلفی را ترغیب کرده تا این صفحه‌ها را خریداری کنند.
سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: اخیرا نوعی از کسب‌و کارهای اینترنتی در فضای مجازی رونق گرفته که در آن افراد با ساختن کانال و صفحه‌های متفاوت در شبکه‌های اجتماعی و بارگذاری مطالب اقدام به جمع آوری اعضا کرده و در نهایت پس از بالا بردن اعضای این صفحه‌ها که معمولاً اعضای جعلی است، اقدام به فروش آنها می‌کنند، همچنین شهروندان عزیز حتما توجه داشته باشند که جهت خرید صفحه های تبلیغاتی حتما اقدامات لازم در خصوص اصالت صفحه را انجام داده و در نهایت پس از اطمینان از صحت مورد مذکور اقدام به انجام معامله کنند.

**اعتراف به ۳۱ فقره سرقت در”شاهین شهر”
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهراز دستگیری یک سارق حرفه ای که مرتکب ۳۱ فقره سرقت خودرو و اموال داخل خودرو شده بود خبر داد.
سرهنگ “علی صادقی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت خودرو و قطعات ولوازم داخل خودرو در شهرستان شاهین شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقاتی موفق شدند یک سارق را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ادامه داد: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به ۵ فقره سرقت خودرو و ۲۶ فقره سرقت اموال و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ صادقی از شهروندان خواست، خودروی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند و از نگهداری مدارک و اموال با ارزش داخل خودرو و در معرض دید اکیدا خودداری و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

**کسب مهارت‌های رانندگی
گروه استان ها_اصفهان_ این نکته‌ای غیرقابل انکار است که مهارت در رانندگی از جمله عوامل بسیار مهم در نحوه عملکرد صحیح در ترافیک می‌باشد.
باید چنین اذعان داشت که عدم مهارت راننده در کنترل وسیله نقلیه و عکس العمل‌های نامناسب در هنگام برخورد با سوانح احتمالی، منشا بسیاری از تصادفات رانندگی در معابر است.
بطوری که طبق آمار موجود، حدود ۷۰% از تصادفات جاده‌ای در کشور را خطای عامل انسانی، سبب شده است. لذا در اینجا ضمن ذکر نکاتی در خصوص کسب مهارت‌های لازم در مورد رانندگی، مفید خواهد بود که جهت روشن شدن جوانب عملی آن نیز، مطالبی مطرح گردد.
آموزش و کسب مهارت در رانندگی می‌بایست ابتدا از یادگیری مهارت های پایه‌ای شروع شود و بعد از بدست آوردن مهارت کافی در هر مرحله، به مرحله بعدی وارد شد.
ضروری است که کسب مهارت را از اصول اولیه‌ی رانندگی یعنی نحوه ورود به وسیله نقلیه، استقرار در جایگاه راننده، تنظیم صندلی و آیینه‌ها و روشن کردن آن و حرکت در مسیرهای کوتاه و خلوت آغاز کنیم و بعد به تمرین در راه‌ها و مسیرهای طولانی پر ازدحام بپردازیم.
در تمرین‌های رانندگی موارد ذیل می‌بایست مورد توجه خاص قرار گیرند:
• شروع به حرکت و متوقف نمودن وسیله نقلیه
• نحوه عملکرد صحیح و دستیابی به عکس العمل‌های مناسب و به موقع در هنگام برخورد با سوانح احتمالی
• آموزش رانندگی همراه با کسب اعتماد به نفس، ضمن رعایت سرعت مجاز
• حرکت با دنده عقب به داخل یا خارج مسیر و انواع پارک وسیله‌ی نقلیه
• استفاده از آیینه‌های خودرو، جهت کسب اطلاع از وضعیت وسایل نقلیه پشت سر و چراغ راهنما و سایر لوازم خودرو برای آگاه سازی سایرین از مقاصد خود در جاده و خیابان در مواقع ضروری مثل توقف، گردش‌ها و یا مواجه شدن با خطرات احتمالی
• آموزش رانندگی تدافعی و گریز مناسب از تصادف
• نحوه رانندگی در شب، مه، مواقع بارندگی و لغزندگی جاده و یا اتفاقات غیر مترقبه مانند نقص فنی خودرو و برخورد با موانع و یا گاه ایرادات مهندسی راه
تهیه تنظیم توسط سرهنگ “محمدرضا محمدی” رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان

** توصیه های مشاوره ای برای مدیریت صحیح بیماری کرونا:
۱-اطلاعات کافی به دست بیاورید اما درگیر دنبال کردن وسواس گونه اخبار نشوید
در چنین شرایطی آگاهی از اخبار مهم برای دنبال کردن دستورالعمل های بهداشتی و قطع زنجیره ی انتقال ویروس حیاتی است، اما در این میان، حجم عظیمی از اطلاعات و اخبار تأیید نشده، آمار و ارقام، جزئیات غیرضروری، تصاویر، فیلم ها و گزارش های ناراحت کننده نیز وجود دارد که آگاهی از آنها هیچ تأثیر مثبتی بر عملکرد شما برای محافظت از خود و خانواده تان ندارد و تنها موجب پریشانی خاطر و ایجاد وحشت می شود.
به خاطر داشته باشید لازم نیست هر روز آمار درگذشتگان و مبتلایان جدید را پیگیری کنید، هر متنی را بخوانید و هر فیلم و تصویری را ببینید. در این شرایط لازم است بسیار گزینش شده عمل کنید و خود را در برابر محتوای پریشان کننده محافظت کنید. ما انتخاب نمی کنیم که چه چیزهایی در شبکه های اجتماعی منتشر شوند، اما میتوانیم انتخاب کنیم که در کدام گروهها عضو باشیم، کدام پیامها را باز کنیم و کدام ویدیوها را دانلود کنیم.
۲٫ زمانی را که صرف دنبال کردن خبرها می کنید محدود نمایید
۳٫ عادت های معمول زندگی خود را حفظ کنید.
تا حد امکان سعی کنید برنامه ی خواب و بیداری، خورد و خوراک، ورزش، مطالعه و یادگیری، پیگیری اهداف و… را حفظ کنید. انجام این برنامه ها احساس عادی بودن جریان زندگی را در شما تقویت می کند.
۴٫ تخلیه تنش داشته باشید.
هریک از ما ظرفیت و گنجایشی برای تحمل فشار و استرس داریم و وقتی فشار و استرس بیش از ظرفیت و گنجایش ما باشد سرریز میشود.
برای تخلیه می توانیدبه هر فعالیت سالمی بپردازید که تنش را در شما کاهش می دهد و باعث می شود
برای دقایق یا ساعتی احساسات مثبتی را تجربه کنید، فعالیت هایی مانند موسیقی،عکاسی، نقاشی، آشپزی، ورزش، رسیدگی به گیاهان و بسیاری کارهای دیگر.
۵٫ بر جنبه های مثبت تمرکز کنید.
زمانی که استرس حال شما را بد کرده، بر جنبه هایی از زندگیتان که بابت آنها قدردان هستید، تمرکز کنید، مانند توانمندی های مثبت خودتان. این استراتژی ساده به شما کمک می کند تا موضوعات را از منظر دیگر بنگرید.
نوع افکار شما می تواند اثر عمیقی بر بهزیستی جسمانی و روانی شما بگذارد. هر بار که منفی فکرمی کنید، بدنتان به گونه ای واکنش نشان می دهد که انگار در یک موقعیت پر از تنش هستید؛ بنابراین اگر به جنبه های مثبت خود توجه کنید، احتمال بیشتری دارد احساس خوبی داشته باشید.
۶٫ سعی نکنید مسائل کنترل ناپذیر را کنترل کنید.
انرژی خود را صرف چیزهایی کنید که در کنترل شماست.بسیاری از مسائل در زندگی ما قابل کنترل نیستند، به جای اینکه وقت خود را با تحمل استرس در این موارد هدر بدهید، بر چیزهایی که برایتان قابل کنترل اند تمرکز کنید. درمورد بیماری های همه گیر (مثل ویروس کرونا) تنها کنترلی که ما میتوانیم داشته باشیم، رعایت هرچه بیشتر نکات ایمنی و بهداشتی است.
۷٫ درمورد بیماری به طور مرتّب صحبت نکنید
صحبت مرتّب و مکرر درمورد بیماری ها فقط سبب افزایش اضطراب در ما و اطرافیانمان می شود، به خصوص اگر کودکان شنونده ما هستند. بنابراین برای کاهش اضطراب خود و اطرافیان به موضوعات دیگر به ویژه موضوعات خوشایند بیشتر بپردازیم.
۸٫ از افرادی که در شما استرس ایجاد می کنند تا حد امکان کناره گیری کنید
اگر کسی در زندگی برایتان استرس ایجاد می کند، رابطه با او را محدود یا کاملا قطع کنید. از ارتباط با افرادی که ویروس کرونا را فاجعه آمیز جلوه می دهند بپرهیزید.
۹٫ از روشهای کنترل استرس استفاده کنید
هرکدام از ما روش خاص و مناسبی برای رسیدن به آرامش داریم. از این تکنیک ها به طور مرتب روزی دو یا سه بار استفاده کنیم، مانند خواندن دعا،کتاب خواندن، حرف زدن با دوستان، یوگا و ورزش. در پایان به یک نمونه از روش مدیریت استرس اشاره می کنم که می تواند در شرایط استرس زا برای آرامش از آن بهره گرفت.

تهیه و تنظیم: مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا