اخبار استان هاشهر و جامعهعناوین اخبار

یکوکاران اصفهانی چتر حمایتگر خود را برای حمایت از ۱۳۴۷۸ کودک یتیم و محسنین گشودند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان، با حضور نیکوکاران اصفهانی در هفته اکرام ایتام، ۴ هزار و ۴۷۴ حامی برای حمایت از ۱۳ هزار و ۴۷۸ فرزند یتیم و محسنین ثبت نام نمودند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان ضمن تشکر از حضور و حمایت خیران در ایام لیالی قدر گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین است و همه ما در این ماه عزیز برای پررونق کردن سفره ایتام تلاش می کنیم سهمی داشته باشیم و از این فرصت طلایی برای کمک به ایتام و نیازمندان استفاده کنیم.
زارع با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار فرزند یتیم و نیازمند از حمایت کمیته امداد استان اصفهان برخوردارند، یادآور شد: همچنان ۴۳۰ نفر از این عزیزان چشم انتظار حمایت حامیان و خیران به خصوص در این فرصت باقی مانده در ماه مبارک رمضان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت حامیان و خیران، قدری از مشکلات ناشی از فشارهای اقتصادی این عزیزان را کاهش می دهد، ادامه داد: علاوه بر فرزندان بدون حامی، ۳هزار و ۸۰۰ فرزند یتیم و نیازمند از سرانه کمی برخوردارند که امیدواریم با حمایت خیران این رقم ماهیانه افزایش یابد. چرا که کار برای ایتام کار اعتقادی است و تلاش داریم با افزایش سرانه های پرداختی توسط حامیان و خیران استان، مسیر شکوفایی استعدادهای ایتام و فرزندان نیازمند را هموارتر کنیم.

کریم زارع گفت: در طرح اکرام ایتام هر فردی با هویت کد ملی خود می تواند ثبت نام نماید و ایتام و فرزندان محسنین را در هر استان و منطقه ای انتخاب کرده و ماهیانه مبلغی به دلخواه به حساب فرزند معنوی خود واریز کند.

وی در پایان با تصریح این مطلب که خیران همچنان می توانند از طریق ورود به سامانه ekram.emdad.ir فرزندان ایتام و محسنین را تحت حمایت خویش قرار دهند، افزود: از مردم مومن و نیکوکار، دعوت می کنیم در فرصت باقی مانده در ماه مبارک و به تبعیت از مولای متقیان نیت خود را اعمال کنند و ما را در کمک رسانی به ایتام یاری کنند. در این مسیر می توانند علاوه بر سامانه مذکور با ارسال عدد یک به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان، برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا