اخبار استان ها

اصلی‌ترین معضل شهرستان فارسان آب آشامیدنی است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، سیداحمد هاشمی امروز _سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرستان فارسان با بیان اینکه خدمات سپاه در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: از آنجا که بسیج و شوراهای اسلامی شهر برگرفته از دل شهروندان است، انتظار حل مشکلات و توسعه همه‌جانبه شهرها از شورای اسلامی شهر و بسیج بیشتر از سایر ارگان‌ها است.

وی ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شورای استان و سپاه پاسداران، خواستار تقویت این روابط شد و افزود: لازم است آحاد مردم و دستگاه‌های نظامی و انتظامی آموزش‌های لازم را درباره رعایت حقوق فرابگیرند تا از بعضی گلایه‌های جزئی پیشگیری کند، چراکه بعضی افراد نسبت به قانون و مجریان آن آگاهی لازم را ندارند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر اینکه امیدوارم با تداوم همکاری سپاه و شورای اسلامی شهر باری از دوش شهروندان برداشته شود، خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهرستان‌ها باید مشکلات موجود در هر شهرستان را جمع‌بندی و پس از بررسی در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اولویت‌بندی کنند تا سریع‌تر در پیشبرد امور گام برداشته شود.

هاشمی اضافه کرد: به منظور پیگیری بهتر مشکلات و تسریع در رفع آنها نیاز به همکاری بیشتر شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری و مجمع نمایندگان هستیم.

وی تصریح کرد: مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فارسان به منظور آسفالت جاده کمربندی روستای کران و جاده گلزار شهدا قول مساعد داده است تا اعتباراتی که پیش‌بینی شده است به صورت کامل اجرا هزینه شود، مدیریت اداره برق شهرستان نیز قول مساعدت برای ایجاد روشنایی در بلوار ورودی روستای کران و نقاط حادثه‌خیز در خط کمربندی این روستا به سمت چلیچه داده است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر تکمیل، تعمیر و نگهداری سالن‌های ورزشی آموزش‌وپرورش اضافه کرد: به همت آموزش‌وپرورش و همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان باید ظرفیت نوجوانان و جوانان شهرستان‌ها در حوزه‌های ورزشی مختلف شناسایی و تقویت شود تا در آینده شاهد افزایش نشاط اجتماعی باشیم.

هاشمی گفت: با توجه به کوهستانی بودن استان چهارمحال‌وبختیاری و آمار بالای تصادفات به‌خصوص در فصول سرد سال، تبدیل چهار خطه شهرکرد-فارسان به شش خطه و تأمین ماشین‌آلات راهداری و راهسازی در این محور باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی افزود: استان چهارمحال‌وبختیاری جزو استان‌های کم‌برخوردار بوده و محرومیت‌های زیاد آن باعث ایجاد مشکلات متعددی در سطح استان شده است، شهرستان فارسان علاوه بر این مشکلات با معضل آب شرب، بیکاری و از دست دادن نیروی کار مواجه است، اما اصلی‌ترین معضل این شهرستان آب آشامیدنی است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا