اخبار استان هااخبار صنعت، معدن و تجارتشهر و جامعهعناوین اخبار

فصل نوین همکاری های ذوب آهن اصفهان و بانک اقتصاد نوین در تامین سرمایه پروژه های توسعه

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در این بازدید گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان یک صنعت پیشران ثابت کرده که کارهای بزرگی با اتکاء به جوانان می توان انجام داد و این شرکت با مدیریت درست در مسیر توسعه و افزایش تولید، گام های خوبی برداشته است.
وی افزود: بانک اقتصاد نوین به عنوان یک شریک تجاری این مجتمع عظیم صنعتی در سالی که باید به رونق تولید کمک کرد، همکاری لازم در تامین ارزی و ریالی پروژه های این شرکت خواهد داشت .
بگلوری اظهار داشت: با تلاش و همتی که در ذوب آهن اصفهان مشاهده می شود، آن ها می توانند پروژه ها را طبق بر نامه زمان بندی شده انجام دهند که در نهایت منجر به صادرات بیشتر و اشتغال زایی مناسب تر می شود.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز با اشاره به این که فصل جدید ارتباط این شرکت با بانک اقتصاد نوین از سه سال گذشته آغاز شده است، گفت: امروز به نقطه مطلوبی در ارتباط و تعامل بین این دوسازمان رسیده ایم که می تواند به لحاظ سرعت عمل در ارائه خدمات و درک دست از نیازهای یک تولید کننده، الگویی برای سایر بانک ها باشد .
وی افزود: یکی از زمینه های همکاری ، بازسازی و نوسازی باتری شماره ۲ کک سازی ذوب آهن اصفهان است که نقش زیادی در کاهش هزینه های تمام شده و اقتصادی تر شدن تولید این شرکت دارد و هم نقش موثری در کاهش آلایندگی، کاهش واردات و وابستگی ارزی دارد.
یزدی زاده اظهار داشت: از دیگر ویژگی های این باتری که بانک اقتصاد نوین ، در تامین سرمایه آن همکاری می کند، این است که با تکیه و توان متخصصین ذوب آهنی ساخته می شود و از تجربه ای که در ریومپینگ باتری شماره یک داشتیم استفاده می کنیم.
مدیرعامل ذوب آهن گفت: با توجه به ساخت کامل باتری شماره یک و درب های فکلسیبل باتری شماره ۳ توسط متخصصین ذوب آهنی، در ساخت باتری شماره ۲ از این تجربیات استفاده می شود و ذوب آهن قادر به ساخت باتری کک سازی در دیگر صنایع کشور و یا حتی کشورهای دیگر نیز می باشد .
وی با اشاره به نقش مهم باتری ۲ در تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه ذوب آهن، افزود: خوشبختانه زیر ساخت های باتری شماره ۲ فراهم است و برآورد سرمایه مورد نیاز آن نیز هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است . امیدواریم با ساخت این باتری ، تولید کک ذوب آهن ۵۵۰ هزار تن افزایش یابد و مجموع تولید کک این شرکت به یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن برسد که کل نیاز این مجتمع عظیم صنعتی را برای تولید ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فراهم خواهد کرد.
مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد که علاوه بر این پروژه، در خصوص تامین سنگ آهن و گندله نیز با بانک اقتصاد نوین توافق های خوبی صورت بگیرد و ذوب آهن از حمایت ها و پشتیبانی های این بانک بیشتر بهره مند گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا