اخبار استان هاحوادثحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

زن رمال دستگیر شد

به گزارش سرمایه گستران وبه نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین بساطی” فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان داشت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان ، مبنی بر اینکه یک زن ، از طریق فضای حقیقی و مجازی به بهانه رمالی و رفع مشکلات زندگی اقدام به کلاهبرداری ۵۵۰ میلیون ریالی از آنها کرده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی های لازم ، تحقیقات خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که او با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رواج خرافه گرایی، رمالی و فال گیری کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد می کند.

سرهنگ بساطی ضمن اشاره به دستگیری متهمه و انتقال وی به اداره پلیس گفت: متهمه در بازجویی های انجام شده به کلاهبرداری ۵۵۰ میلیون ریالی از شهروندان و همچنین اخذ درآمد از طریق رمالی و فالگیری از طریق فریب شهروندان به بهانه های رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی و … اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری ها و گرفتاری های خانواده ها نکرده و هدف آنها کسب درآمد از طریق فریب شهروندان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا