شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

توسعه گازرسانی بستر ساز تولید و اشتغال

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، محمد پرویزیان  اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۹ روستای شهرستان چناران با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی با بیان این مطلب که عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای بهمن جان علیا، بهمن جان سفلی، چمگرد، خریج، سوهان، علی آباد و گوارشکان با شتاب مطلوبی در حال اجراست اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه بیش از ۵۰۸ خانوار از نعمت الهی گاز بهره مند خواهند شد.

پرویزیان گفت: به لطف خدا و با تلاش های انجام شده شاهد افزایش قابل ملاحظه گاز طبیعی در روستاهای استان طی پنج سال دولت تدبیر و امید بوده‌ایم که این مهم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است.

فرماندار چناران اضافه کرد: توسعه شبکه های گازرسانی روستایی بستر ساز تولید و اشتغال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تعامل خوب شرکت گاز استان را موجب بهره مندی حداکثری صنایع از گاز طبیعی عنوان کرد و افزود: طبق مصوبه شورای اداری شهرستان کلیه صنایع مستقر در مجاورت خط انتقال گاز می توانند از طریق قانونی برای استفاده از سوخت پاک و ارزان گاز اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مهاجرت معکوس روستاییان اطراف چناران یکی دیگر از دستاوردهای توسعه خدمات زیربنایی از جمله گازرسانی در این شهرستان است.

چناران در فاصله ۵۰ کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده‌است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا