اخبار صنعت، معدن و تجارتاقتصادیعناوین اخبار

ذوب آهن اصفهان سازمان برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی

در این رویداد که با گردهمایی بزرگ کار آفرینان استان اصفهان همراه بود، تندیس و لوح ویژه سازمان برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی به مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان اهداء گردید .
این رویداد شنبه ۲۰ فروردین ماه با حضور استاندار اصفهان، جمعی از مسئولین و فعالان صنعتی و اقتصادی و کار آفرینان استان به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان در سالن امیرکبیر ( نمایشگاه های بین المللی)، برگزار شد .
مهندس رخصتی در این خصوص گفت: مسئولیت اجتماعی یک سازمان نشان دهنده میزان تعهد آن به تاثیر فعالیت هایش در جامعه و محیط زیست و مشارکت آن در توسعه پایدار و در نظر گرفتن خواسته ها وانتظارات ذینفعان است که ذوب آهن اصفهان در این خصوص پیشگام و پیشتاز صنایع کشور محسوب می شود .
وی افزود: این مجتمع عظیم صنعتی از ابتدای تأسیس و همچنین با پیروزی انقلاب اسلامی، نه تنها خودکفایی و بومی سازی را رقم زد، بلکه به توسعه سایر صنایع کشور نیز کمک شایانی نمود و در دوران دفاع مقدس علاوه بر ارائه خدمات فنی و پشتیبانی، بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل این شرکت به جنگ اعزام که از این تعداد بالغ بر ۲۹۰ نفر شهید ، ۸۶ آزاده و ۱۴۰۰ نفر جانباز شدند.
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: این شرکت در خدمت رسانی به جامعه در ابعاد مختلف فعالیت کرده است از جمله با تأسیس بیمارستان شهید مطهری نه تنها به شهرستان لنجان و شهر اصفهان بلکه به استان های اطراف خدمات ارائه داده و با شیوع بیماری کرونا نیز در خدمت جامعه بود .
وی افزود: تولید محصولات صنعتی مطابق با نیازهای کشور جهت جلوگیری از واردات، سرانه فضای سبز ایجاد شده بیش از یک هکتار به ازای هر یک از کارکنان و همچنین انجام پروژه های مختلف زیست محیطی، کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب، انجام پروژه های مربوط به استفاده از پساب جهت به حداقل رساندن برداشت آب از زاینده رود، تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن برای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در قشر جوان، مشارکت در تدوین استانداردهای ملی(محصولات فولادی و معیارهای مصرف انرژی)، ارائه آموزشی های تخصصی مورد نیاز واحدهای فولادی کشور، احداث اولین آزاد راه کشور در جنوب غرب اصفهان (اتوبان ذوب آهن اصفهان) به منظور تردد در مسیر جنوب غربی اصفهان، برخی فعالیت های این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا