اخبار استان هاشهر و جامعهعناوین اخبار

سن نوجوانی مقطع مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ ترافیک است

سرهنگ”اصغر زارع”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: برخورداری از یک جامعه سالم در گرو توجه به زیرساخت های نظم و انضباط در ابعاد فردی و اجتماعی با محوریت آموزش صحیح این زیرساخت ها است.
وی بیان داشت:یکی از رویکردهای موثر پلیس در کنار اجرای طرح ها و تدابیر ترافیکی ،آموزش قوانین و مقررات با فعالیت هایی همچون توزیع بروشور و کتاب های الکترونیکی آموزشی در حوزه قوانین راهنمایی و رانندگی و محتوای نمایشی است که بدون شک این اقدامات نقش موثری در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط هموطنان عزیز را خواهد داشت.
این مقام انتظامی اضافه کرد: کارشناسان آموزش همگانی پلیس راه استان در راستای ارتقاء این موضوع ، در مدارس حاشیه راه ها حاضر و مقررات عبور و مرور و نحوه صحیح عبور از معابر را به صورت عملی برای دانش آموزان تشریح می کنند.
رئیس پلیس راه استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه نوجوانان به آموزش از زبان پلیس علاقمندی خاصی دارند،خاطرنشان کرد:هدف از این طرح این است که قشر نوجوان بعنوان فرهنگ یاران ترافیک رعایت برخی مقررات ساده را به والدین خود در هنگام رانندگی متذکر شده و به این طریق پلیس را در امر نظم عبور و مرور یاری کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا