حوادثاخبار استان هاحوادث پلیسشهر و جامعه

باز هم تخلف در رانندگی، جان کارگر زحمت‌کش شهرداری اصفهان را گرفت / راننده متخلف، متولد ۱۳۸۱ و فاقد گواهینامه است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، «مجتبی حق‌شناس»، رییس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۷:۲۳ صبح جمعه و در خلوتی معابر شهر، اتفاق افتاده است گفت: کارگر متوفی، لباس مخصوص پاکبانی به تن داشته و پس از پایان کار خود، از بزرگراه درحال خروج بوده که متاسفانه در رمپ خروجی خیایان هشت بهشت، دچار سانحه می‌شود.
وی با بیان اینکه کارگر متوفی ۴۷ سال داشته و سعید رضایی نام دارد افزود: راننده متخلف خودرو متولد سال ۱۳۸۱ و بسیار جوان است و تاکنون هیچ مدرکی دال بر دارا بودن گواهینامه رانندگی به پلیس راهور ارائه نکرده است.
حق‌شناس اضافه کرد: طبق کروکی ترسیم شده از سوی پلیس راهور، راننده پژو پارس به طور ۱۰۰ درصد مقصر است و به دلیل عدم توجه به جلو، تاخیر در رویت و عدم احساس مسئولیت فردی و اجتماعی منجر به بروز این حادثه تاسف‌بار شده به طوریکه پس از برخورد با کارگر زحمت‌کش شهرداری، وی را به میزان ۹ متر به جلو پرتاب کرده است.
رییس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان، ضمن تسلیت به خانواده این کارگر درگذشته، خاطرنشان کرد: با توجه به تکرار حوادث دلخراشی از این دست، لازم است رانندگان مختلف با رعایت ضوابط عبور و مرور و توجه به سرعت مطمئنه، مراقب جان کارگرانی باشند که در ساعات مختلف روز، به نظافت و پیرایش شهر مشغول هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا