حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۵۰ تن روغن غیر بهداشتی در “برخوار”

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ”علی صادقی” گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تسویه روغن فست فود فاقد مجوز قانونی در یک کارگاه بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان “برخوار” قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از این کارگاه بازرسی بعمل آمد که مقدار ۵۰ تن روغن غیر بهداشتی در بشکه های ۲۲۰ لیتری کشف شد.

سرهنگ صادقی ضمن اشاره به اینکه این فرد روغن های جمع آوری شده از فست فود ها را تسویه و به روغن خوراکی تبدیل می کرده بیان داشت : این کارگاه علاوه بر وضعیت نامناسب بهداشتی محصولات خود را در ظروف پلاستیکی غیر متعارف مجدد به بازار مصرف عرضه می کرده است .

این مقام انتظامی ارزش روغن های مکشوفه را یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت : در این خصوص کارگاه پلمپ و یک متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان ضمن اشاره به اینکه تولید و عرضه محصولات خوراکی غیر بهداشتی علاوه بر ضرباتی که به اقتصاد کشور وارد می کند سلامت افراد جامعه را نیز تهدید می کند از مردم خواست : هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا