پیشخوانعناوین اخبار

فیلم مهاجم استقلال لو رفت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،باشگاه الخور قطر خواهان جذب جابر انصاری مهاجم استقلال شد اما این بازیکن با ارسال ویدئویی جنجالی به مسئولان این باشگاه، اعلام کرد فعلا نمی تواند به این کشور سفر کند. این ویدئو مثل بمب در استقلال منفجر شده و این روزها سوژه داغی برای بازیکنان تیم به حساب می آید. این ویدئو بیشتر به این دلیل سر و صدا کرده که جابر در ابتدای آن به انگلیسی حرف می زند. او در این ویدئو حرف هایش را به انگلیسی اینطور شروع می کند:

(سلام به باشگاه الخور. البته to اضافه است)Hello to alkhor club
(من جابر انصاری هستم)I am jaber Ansari
(انگلیسی من خوب نیست)My English not good
(مدیر برنامه های من ترجمه می کنه)My agent mr…. translate!

جابر در ادامه و به زبان فارسی خطاب به مسئولان باشگاه الخور می گوید: «سلام به مسئولان الخور. خوشحالم که مورد توجه باشگاه قرار گرفتم. با توجه به اینکه بازی های استقلال شروع می شود و حساب ویژه ای روی من بازی کرده بودند و الان نمی توانند بازیکنی جایگزین من کنند، می خواستم عذرخواهی کنم. انشالله نیم فصل یا سال آینده بتوانم در خدمت شما قرار بگیرم.»
این ویدئو که کسی نمی داند به دست مسئولان باشگاه الخور رسیده یا نه، اتفاقی به دست بازیکنان استقلال هم رسید و در چند روز گذشته، باعث شوخی و خنده آنها با جابر شده است. انصاری هم از لو رفتن این ویدئو تعجب کرده است چراکه قرار بود فقط به دست مسئولان الخور برسد. البته حداقل خوبی این اتفاق آن است که استقلالی ها به جابر فشار آورده اند تا زبان انگلیسی اش را خوب کند. در تمرین روز سه شنبه استقلال ویدئوی جابر دست به دست بازیکنان چرخید و اسباب خوشحال هم شد. جالب اینجا بود که اتفاقا جابر هم خیلی با جنبه بود و خودش در کنار بازیکنان می خندید.

منبع:خبرنگاران جوان،

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا