اخبار استان هااصفهانشهر و جامعهعناوین اخبار

توجه ویژه مدیریت شهری به مدرسه‌سازی در کنار انبوه‌سازی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدمهدی کریمی با اعلام این خبر گفت: پس از هماهنگیهای به عمل آمده، نشستی با حضور نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد و در این نشست دو موضوع آزادسازی اراضی و تعیین تکلیف اراضی با کاربری آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: زمینهایی که در پروژههای مختلف شهرداری نیاز به آزادسازی دارند و در اختیار آموزش و پرورش هستند و یا کاربری آنها آموزشی است در این نشست مورد بررسی قرار گرفتند و توافق شد که در اسرع وقت با مساعدت و همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری در این باره تعیین تکلیف شود.
کریمی تعامل شهرداری با اداره کل آموزش و پرورش در خصوص کاربری آموزشی برخی از زمینها و اجرایی شدن پروژه مدرسه سازی در کنار انبوه سازی در این منطقه را از دیگر بخشهای این گفتگو دانست و خبر داد: کمک به بهبود وضعیت فعلی اراضی آموزشی با مساعدت شهرداری در دستور کار قرار گرفت.
مدیر منطقه۱۴ شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری نشست دیگری با نمایندگان فرماندهی نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در این نشست تکمیل ساختمان کلانتری در محدوده محلات حصه، جلوان و ارزنان و ملزومات عمرانی این ساختمان بررسی و مقرر شد پس از انجام امور عمرانی مورد نظر این ساختمان تحویل نیروی انتظامی شود.
وی افزود: این واحد کلانتری که به همت مدیریت شهری تملک شده سهم به سزایی در ایجاد و بهبود امنیت در مناطق مذکور خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا