پیشخوانتيتر يكعناوین اخبار

کار تمامی مراکز دولتی در ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخیر آغاز می شود/ موافقت با اختصاص تسهیلات برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در ادامه این جلسه که عصر چهارشنبه برگزار شد ، اعضای هیات دولت با اختصاص تسهیلات برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی موافقت کردند. بر این اساس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است مبلغ دو هزار میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک عامل برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی در اختیار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران قرار دهد.
هیات وزیران به منظور حمایت از تولید داخلی و رفع موانع پیش روی تولید کنندگان برق بخش خصوصی ، مصوب کرد مطالبات شرکت های خصوصی تولید کننده برق از شرکت سهامی مدیریت شبکه برق ایران و شرکت لوله و ماشین سازی ایران از شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بدهی همان شرکت ها به سازمان خصوصی سازی و سازمان امور مالیاتی کشور تهاتر شود.
دولت همچنین نسبت به اصلاح آیین نامه ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح ها و پروژه های بزرگ تولیدی ، خدماتی و عمرانی اقدام کرد. اصلاح این آیین نامه با هدف تسریع در فرایند بررسی رسیدگی به گزارش های ارزیابی زیست محیطی طرح ها و در عین حال تقویت ضمانت اجرایی مفاد آیین نامه فوق الذکر با هدف کاهش میزان تخریب محیط زیست و اثرات سوء ناشی از آن انجام گرفت.
لوایح موافقتنامه همکاری اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران با دولت های جمهوری کرواسی و جمهوری لیتوانی از دیگر مصوبات این جلسه هیات وزیران بود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا