اخبار استان ها

بارش باران در اصفهان ادامه دارد/بارش برف در ارتفاعات

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان بیشترین میانگین بارشی تا صبح امروز در خوانسار با ۲۴ میلی‌متر، فریدونشهر ۲۲ میلی‌متر، گلپایگان ۲۱ میلی‌متر، بوئین و میاندشت ۱۱ میلی‌متر و داران با ۶ میلی‌متر بوده است ضمن اینکه در سایر شهرهای استان از جمله میمه و چادگان بارش‌های حدود یک و نیم میلیمتر ثبت شد.

با توجه به اینکه صبح امروز شاهد رگبار باران در شهر اصفهان بودیم اما اصل بارش‌ها در کلانشهر اصفهان را از ساعات عصر و شامگاه امروز انتظار داریم و پیش‌بینی می‌شود شرایط بارش‌های دریافتی تا ظهر فردا مطلوب باشد.

فعالیت سامانه ناپایدار بارش‌زا تا فردا پنجشنبه دوازدهم آبان‌ماه در استان ادامه دارد که با فعالیت این سامانه آسمان بیشتر مناطق نیمه ابری تا ابری است و گاهی وزش باد به نسبت شدید و بارش باران همراه با رعد و برق در بیشتر نقاط به ویژه در نواحی غرب و جنوب استان پیش بینی می‌شود.

بنا بر اعلام این اداره بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان دور از انتظار نیست اما احتمال لغزندگی جاده‌ها و ایجاد روان آب در معابر عمومی در پی بارش‌های پیش رو وجود دارد.

۴۸

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا