اخبار استان ها

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری الشتر در سال‌جاری

اسفند بابایی در گفتگویی، با بیان این‌که شهرداری الشتر سال گذشته برای نخستین‌بار توانست ۱۰۰ درصد بودجه را محقق کند، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ نیز به‌طور کامل تحقق پیدا کرد و برای دو سال پیاپی یک رکورد برای شهرداری الشتر در این زمینه به ثبت رسید.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۸۰ میلیارد تومان تصویب شده است که امیدواریم با همت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر الشتر با اشاره به اقدامات مالی و عمرانی شورای دوره ششم الشتر افزود: از آنجا که شورای دوره ششم در بدو ورود وارث یک شهرداری مقروض بود که از آشفتگی‌هایی مانند نبود راندمان کاری، انضباط مالی و انضباط اداری رنج می‌برد، لذا با آسیب‌شناسی توانستیم این شهرداری را به ریل توسعه برگردانیم.

وی تصریح کرد: نخستین گام ما انتخاب یک شهردار کارآمد، متعهد، همراه و همگام با دولت بود که پس از گذشت پنج ماه از عمر شورای ششم الشتر، انتخاب «محمد شریفی‌مقدم» به عنوان شهردار این شهر، برگ برنده برای شورا محسوب می‌شود.

بابایی از حاکمیت انضباط مالی به عنوان دومین اقدام شورا نام برد و گفت: در این راستا توانستیم علاوه بر پرداخت حقوق معوق، ساماندهی نیروی انسانی را نیز داشته باشیم و نیروها را بر اساس تعهد و تخصص در بدنه شهرداری به‌کارگیری کنیم.

وی تصریح کرد: پس از حاکمیت انضباط اداری و مالی، وارد فاز تغییر مبلمان و عمران شهری شدیم که دراین راستا اقداماتی مانند بهسازی بلوار کلانتری و خیابان مبشر، نصب سردیس برای نخستین‌بار در شهر، تغییر میدان ولایت انجام شد و در بخش آسفالت نیز با راه‌اندازی نهضت آسفالت توانستیم پنج هزار تن آسفالت را در معابر شهر، هم‌چنین مناطقی که به شهر الحاق شده بود، پخش و توزیع کنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا