اخبار استان ها

حراست از انقلاب اسلامی با تقوا و تمسک به ولایت فقیه

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر در مصلی امام خمینی گفت: امروز دشمن در یک جنگ ترکیبی تمام عیار با همکاری ۱۵۰ کشور و استفاده از ۷۴ رسانه، ترور و استفاده از نفوذی‌ها در پی از بین بردن دین، ایمان و اقتدار کشور و مردم است.
آیت‌اله سیدابوالحسن مهدوی افزود: ملت ایران همچون گذشته باید این پرچم مقدس را در اهتزار نگه دارند و با اقتدار و تقوی نظام و انقلاب را حفظ و حراست کنند و و اجازه نمی‌دهند این نظام از اهدافش کوچکترین انحرافی پیدا کند.
وی تاکید کرد: با تمسک به ولایت اجازه نمی‌دهیم فوت‌های دشمن شعله‌های نورانی انقلاب را خاموش کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با بیان اینکه بعد از حمله تروریستی شاهچراغ و ایذه در اصفهان شاهد شهادت سه مدافع وطن بودیم گفت: باید آشوبگران اصلی که زندگی مردم را با تهدید و تخریب به خطر انداخته اند برخورد قاطعانه صورت گیرد.
خطبیب جمعه اصفهان به بیست و پنجم آبان و روز حماسه و ایثار اصفهان هم اشاره کرد و افزود: تشییع ۳۷۰ شهید در ۲۵ آبان سال ۶۱ نماد، تاریخ سازی و هویت اصلی اصفهان است که از صدر اسلام تا کنون یک واقعه بی نظیر است.
آیت الله مهدوی با اشاره به آغازهفته بسیج هم گفت: عزت، شوکت، استقلال و آزادگی در کشور نتیجه صبر، استقامت و اقتدار بسیج است.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا