اخبار استان ها

محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت در اصفهان

سرهنگ علی مولوی، ضمن عرض تسلیت شهادت ۳ شهید مدافع امنیت، با اعلام محدودهای ترافیکی روز یکشنبه (۲۹ آبان‌ماه) به دلیل برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تشییع، اظهار کرد: صبح فردا از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در تمامی مسیرهای منتهی به میدان بزرگمهر محدودیت‌های ترافیکی وجود دارد، افزود: از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از چهارراه نورباران به سمت میدان بزرگمهر، محدودیت ترافیکی و تردد هرگونه وسیله نقلیه از محدوده حمزه به مشتاق و منتهی به میدان بزرگمهر و از شمال خواجو به سمت موقعیت میدان بزرگمهر وجود خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان اضافه کرد: همچنین به دلیل بهتر برگزار شدن مراسم، از ساعت ۱۲ امشب، توقف هرنوع وسیله نقلیه از موتور سیکلت تا انواع خودروها در طول خیابان امام سجاد(ع) تا نزدیک میدان بسیج ممنوع است.

وی با اعلام اینکه محدودیت‌های تقاطع‌های آبشار، آپادانا و سپه‌سالار به‌صورت مقطعی در هنگام حرکت کاروان تشییع شهدا انجام خواهد شد، تصریح کرد: ماموران راهور از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح اجازه هیچ‌گونه ترددی را در مسیر تشیع نخواهند داد و خودروهایی که از ۱۲ شب در محدوده خیابان امام سجاد(ع) توقف کنند نیز با خودروهای حمل کننده جابه‌جا خواهند شد.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا