اخبار استان ها

اصفهان میزبان خودروسازان کشور/رونمایی از محصولات جدید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو پس از سه سال وقفه طی روزهای ۳ تا ۶ آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و در متراژ ۱۵ هزار متر مربع شامل فضای سربسته و روباز در حال برگزاری است.

در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو حضور شرکت‌های خودروسازی از جمله کرمان موتور، مدیران خودرو، گروه بهمن، خودروسازی فردا، آرین پارس موتور، زامیاد، دیار خودرو، شایان دیزل، آریا دیزل و مجتمع صنعتی پیلسان در این نمایشگاه حضور دارند و شاهد مشارکت ۱۰ استان شامل استان‌های تهران، اصفهان، سمنان، البرز، فارس، لرستان، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین در نمایشگاه صنعت خودرو هستیم.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده در روز نخست نمایشگاه امکان بازدید از محیط نمایشگاه‌ به صورت ویژه برای خبرنگاران کشوری و استانی امکان‌پذیر و رونمایی از محصولات جدید خودرویی نیز انجام شد.

معرفی کشنده «SHACMOTO X۵۰۰۰» با مزیتهای رقابتی ویژه

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مجتبی ضیایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در این نمایشگاه علاوه بر محصول نوین، یک برند جدید با نام «شک موتو» را نیز معرفی کردیم.

وی افزود: اولین محصول ما کشنده «SHACMOTO X۵۰۰۰» است که طی یکی دو ماه آینده به بازار معرفی می شود.

مدیر بازاریابی آرین دیزل تاکید کرد: تا پایان سال ما در محدوده کامیون، باری و کامیونی کمپرسی نیز محصولات جدیدی از این خانواده را معرفی خواهیم کرد و برای سال آینده نیز برنامه داریم.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به تنوعی که در زمینه خودروهای تجاری سبک و سنگین داریم نیازهای مشتریان بازار خودروهای تجاری را پوشش دهیم.

ضیایی در ارتباط با مزیتهای رقابتی محصولات این شرکت گفت: کشنده «ایکس پنج هزار» ما مزیت های بسیار مهمی دارد و بر این اساس طی تنها فروش رسمی این محصول که در روز نخست نمایشگاه رخ داد، ظرفیت فروش در مدت کوتاهی تکمیل شد.

وی اضافه کرد: «ایکس پنج هزار» تنها کشنده دارای موتور ۱۳ لیتری ۵۲۰ اسب بخاری است و پیش از این در میان کشنده های چینی از این نمونه خودروی کشنده نداشتیم.

مدیر بازاریابی آرین دیزل بیان کرد: این محصول امکانات رفاهی خاص مانند کولر درجا، دوربین ۳۶۰ درجه، خروجی برقی ۲۲۰ ولت و سنسور باران دارد که در میان رقبای خود بی نظیر است.

وی افزود: با توجه به قیمت ایکس پنج هزار، ارزش محصول از نگاه مشتری زیاد است و دلیل پرطرفدار بودن آن نیز همین است

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو پس از سه سال وقفه طی روزهای ۳ تا ۶ آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و در متراژ ۱۵ هزار متر مربع شامل فضای سربسته و روباز در حال برگزاری است.

در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های خودروسازی با توجه به فضای باز نمایشگاه امکان تست محصولات جدید را در ایام برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو فراهم کردند و بازدید کنندگان می‌توانند پس از هماهنگی‌های لازم با خودروهای جدید رانندگی کنند.

شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو طی روزهای ۳ تا ۶ آذرماه در ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت میزبان علاقه‌مندان، متخصصان، کارشناسان و عموم شهروندان خواهد بود.

۴۶

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا