اخبار استان ها

۷۶۱ فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش حمایتی پرستاران اصفهانی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، ۶۶۳ پرستار اصفهانی، در کنار وظایف مهم خود، حمایت از ۷۶۱ فرزند یتیم و نیازمند را نیز برعهده گرفته‌اند.

نبی الله الله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در این ارتباط اظهار کرد: ۶۶۳ نفر از پرستاران این استان در کنار مسوولیت‌های اجتماعی خود، از فرزندان ایتام و خانواده‌های بی سرپرست تحت پوشش این نهاد نیز حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

وی افزود: پرستاران کسانی هستند که زندگی خود را وقف خدمت به مردم در سخت‌ترین شرایط می‌کنند و این پرستاران اصفهانی در کنار وظایف مهم خود، حمایت از ۷۶۱ فرزند یتیم و نیازمند را نیز برعهده گرفته‌اند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر پنج هزار و ۳۰۰ فرزند تحت حمایت، سرانه پایینی دریافت می‌کنند، افزود: آنچه اکنون مد نظر است، افزایش سرانه ایتام و محسنین و فرزندان جدیدی است که وارد چرخه حمایت می‌شوند.

وی با اشاره به تعداد ۲۷ هزار و ۶۴۳ فرزند تحت پوشش این نهاد، گفت: با وجود تلاش بی وقفه خادمان ایتام و نیازمندان هنوز ۲۷۶ فرزند، چشم انتظار حمایت حامیان نیکوکار هستند که امیدواریم با مشارکت خیران بتوانیم تلخی‌های زندگی آنها را کمرنگ‌تر کنیم.

۴۸

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا