اخبار استان ها

۱۴۰ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه اصفهان

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی در گفتگویی اظهار کرد: شب گذشته شامگاه دوازدهم فروردین، مسافران نوروزی ۶۵۵ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند که نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۱۰۹ کپسول گاز پیک‌نیک را از چادر مسافران خارج کردند تا آن‌ها شب بدون حادثه‌ای را سپری کنند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تک‌تک چادرهای مسافران را سنجش می‌کنند تا شرایط ایمنی برای مسافران فراهم شود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: به‌غیر از ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی که هر روز حدود ۲۲۰ آتش‌نشان در آن آماده‌باش هستند، ۱۵۰ نفر در دو شیفت کاری به‌همراه دو دستگاه خودروی اطفائیه سبک و دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.

وی ادامه داد: روز گذشته ۱۴۰ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه در قالب چهار اکیپ در نقاط آبشار، ایستگاه دو تله‌کابین و چشمه خاجیک به‌همراه گشت موتوری انجام شد.

وی اضافه کرد: تیم امداد و نجات غواصی سازمان آتش‌نشانی اصفهان روزانه با ۲۵۰ نفر ساعت نیروی تخصصی و استقرار اکیپ‌های غواصی در پنج نقطه حساس شهر و گشت‌زنی سه اکیپ سیار در حاشیه رودخانه زاینده‌رود برای پوشش ایمنی شهر و مسافران نوروزی در حال خدمت‌رسانی است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا