اخبار استان ها

ساماندهی ترافیکی از اهداف اصلی شورای ششم همدان است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، مهدی حیدری امروز _شنبه بیست‌وششم فروردین‌ماه_ در جلسه کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی همدان که پیرامون بررسی ارائه برنامه ترافیکی شهرداری در سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی موضوعات ترافیکی یکی از اهداف اساسی و سیاست‌گذاری‌های اصلی شورای اسلامی این شهر در سال‌جاری است.

وی افزود: نوسازی تاکسی‌های فرسوده، خرید اتوبوس‌های جدید، هوشمندسازی تقاطع‌ها، تقویت دوربین‌های ثبت تخلف، ایجاد مسیر اتوبوس‌های BRT، حملونقل سبک انفرادی و احداث پارک‌سوارها از جمله برنامه‌های سال جدید است.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به سامانه حمل‌ونقل عمومی این شهر گفت: امسال در حوزه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر و هوشمند سازی آن باید اقدامات لازم و شایسته شهروندان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی در تاکسی‌ها نیز مورد تأکید است و ضرورت دارد سامانه‌ای راه‌اندازی شود که امکان تنوع پرداخت داشته باشد تا شهروندان بتوانند بدون مشکل، پرداخت‌های خود را در بخش‌های مختلف با این سامانه انجام دهند.

حیدری با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکل پرداخت پول خُرد در تاکسی‌ها گفت: با قیمت‌گذاری شناور می‌توانیم در عرضه و تقاضا تحول ایجاد کنیم؛ این اقدام علاوه بر رضایت‌مندی مردم افزایش درآمد تاکسیرانان را نیز رقم می‌زند.

وی اضافه کرد: شهرداری باید امسال سامانه هوشمند تاکسی را راه‌اندازی کند و اقدامات به صورت کامل انجام شود تا در آینده بتوانیم خدمات دیگری را به این سامانه اضافه کنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا