اخبار استان ها

تکمیل روشنایی قطعه سوم جاده کمربندی اردستان نیازمند سه میلیارد اعتبار

ابوالفضل کوهی افزود:مرحله نخست روشنایی جاده کمربندی اردستان به طول چهار و نیم کیلومتر با ۸۰ پایه با اعتبار ۲ میلیارد تومان به طور مشارکتی از محل کمک‌های دفتر نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری، راهداری و امور برق شهرستان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد:همچنین مرحله دوم محور یادشده از جایگاه سوخت کمربندی تا دانشگاه پیام نور اردستان به طول ۴ و نیم کیلومتر و صرف اعتباری نزدیک به ۲ میلیارد تومان به صورت امانی از سوی اداره راهداری در سال گذشته انجام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان بیان کرد:عملیات اجرایی مرحله سوم طرح یادشده آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

کوهی با اشاره به انجام عملیات روکش آسفالت محور ترانزیت اردستان و اصلاح واریانت و رفع قوس کمربندی اردستان‌ گفت: هم اکنون ۳ اکیپ روکش آسفالت و لکه گیری هندسی در محوراردستان- بادرود و سه راهی اصفهان مشغول به کار هستند.
رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان تصریح کرد: نیروهای اداره راهداری ۳۵ کیلومتر از محور ترانزیت اردستان تا مهاباد را لکه‌گیری هندسی و حدود ۱۰ کیلومتر را روکش آسفالت کردند.
کوهی افزود: نیروهای راهداری از شروع فصل سرما تاکنون حدود ۱۳۰ تن شن و نمک در جاده‌های منطقه پخش کردند و در حال حاضر در تمام جاده‌های اردستان تردد برقرار است.
وی یکی از چالش های جاده‌ای شهرستان را جانمایی باند دوم محور اردستان – زواره عنوان کرد و افزود: یک نقطه بسیار حادثه‌خیز در این محور، روبروی شهرک صنعتی اردستان وجود دارد که باعث شده رانندگان خودرو، و به ویژه موتورسواران خلاف جهت حرکت کنند و هر لحظه امکان وقوع حادثه ناگوار وجود دارد که باید هر چه زودتر برای رفع این نقطه حادثه خیز برنامه‌ریزی شود.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا