شهر و جامعهعناوین اخبار

ستاد هدایت سفر شرق اصفهان آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، رضا مختاری اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه ۱۵ یکی از ورودی های اصلی شهر اصفهان در قسمت شرق است، روز گذشته ستاد هدایت سفر شرق با حضور معاون خدمات شهری به طور رسمی آغاز بکار کرد.
وی افزود: در این منطقه، ارگان هایی مانند آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، هلال احمر و چند ارگان دیگر دارای غرفه هستند و خدمات وی‍ژه ای به مسافران در ورودی شرق استان ارائه می دهند.
وی تاکید کرد: غرفه نیروی انتظامی مستقر در منطقه ۱۵ با ارائه خدمات ایمنی و راهنمایی مسافران مشغول به فعالیت است.
مسئول ستاد اجرائی منطقه ۱۵ ستاد همانگی خدمات سفر همچنین گفت: غرفه هلال احمر امسال به صورت ویژه در منطقه شرق حضور دارد و با ارائه خدمات ایمنی و بهداشت و سلامت مسافران خدمات ارائه می دهد.
وی خاطر نشان کرد: غرفه هلال احمر با ارائه بازی های مختلف علمی و تفریحی در این منطقه فعالیت دارد و به مسافران خدمات ارائه می دهد.
مدیر منطقه ۱۵ شهرداری تصریح کرد: در غرفه مربوط به آموزش و پرورش، آثار دانش آموزان ارائه می شود.
وی با اشاره به حضور عشایر ایل قشقایی در منطقه افزود: عشایر ایل قشقایی با ارائه خدماتی همچون نان محلی، غذا و موسیقی محلی به مسافران عرضه می کنند.
وی تاکید کرد: در غرفه عشایر امکان عکاسی فراهم است و مسافران می توانند از جاذبه های ویژه ایل قشقایی همچون لباس های محلی و سیاه چادرهای آنان استفاده کنند و عکس بگیرند.
مختاری یادآور شد: علاوه بر موارد ذکر شده، نمایندگان مشاورین املاک، هتل ها و مهمانسراهای شهر هم حضور دارند که در خصوص معرفی هتل ها و مهمانسراها و املاک اجاره ای مشاوره و خدمات می دهند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا