شهر و جامعهعناوین اخبار

استقرار اورژانس بانوان هلال احمر در ستاد هدایت مسافران کیمیا

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، محمدرضا برکت گفت: با توجه به این که دو ورودی شمال اصفهان در بزرگراه آزادگان و بزرگراه معلم در منطقه ۱۲ اصفهان است؛ لذا هرساله برای میزبانی از مسافران نوروزی اقداماتی صورت می گیرد.
وی با اشاره به این که ستاد هدایت مسافران کیمیا واقع در اتوبان معلم برای ستاد هدایت و اسکان مسافران شمال شهر از سه ماه پیش آماده سازی شده است اذعان داشت: در این محوطه کیوسک های اطلاع رسانی در حوزه های مختلف مستقر شده که در حوزه های اطلاع رسانی، انتظامی، فرهنگی،گردشگری، روابط عمومی، درمان و بهداشت و منابع انسانی است.
وی اضافه کرد: به طوری که در این فضا علاوه بر کانکس های اطلاع رسانی و برپایی سفره هفت سین، گل آرایی،آذین بندی مناسب با عید نوروز و غرفه های متعدد صنایع دستی و پخش موسیقی سنتی زنده صورت گرفته است.
مسئول ستاد اجرایی منطقه ۱۲ ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر این که شهرداری منطقه ۱۲ نیز با فضای سازی مناسب و ارائه نقشه و بروشور به میهمانان در آماده باش کامل برای استقبال از مسافران نوروزی است ادامه داد: برای اولین بار اورژانس بانوان هلال احمر و پایگاه امداد و نجات به صورت منحصر به فردی در ستاد کیمیا مستقر شده است.
وی با اشاره به این که در ستاد مادر واقع در پارک مادر در خیابان کاوه کیوسک هدایت مسافران نوروزی متمرکز است افزود: تمام امکانات لازم برای آسایش میهمانان در این ستاد فراهم شده همچنین غرفه های فرهنگی در پارک مادر برای مسافران و شهروندان برپا شده است.
مسئول ستاد اجرایی منطقه ۱۲ عنوان کرد: ستاد های هدایت کیمیا و مادر با استقبال مسافران نوروزی روبه رو شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا