شهر و جامعهعناوین اخبار

باغ فدک برای میزبانی از گردشگران آمادگی کامل دارد

مسئول ستاد اجرایی منطقه ۷ ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: آمادگی کامل را از همه لحاظ برای استقبال از گردشگران داریم.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، علی اصغر شاطوری گفت: تمامی زیر ساخت های مورد نیاز برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.
وی افزود: زیر ساخت هایی نظیر سکوهای نصب چادر، پارکینگ، سرویس های بهداشتی و دیگر موارد مورد نیاز را در نظر گرفته ایم.
وی از حضور نیروهای انتظامی جهت تامین امنیت این مکان خبر داد و افزود: نیروهای آتش نشانی و اورژانس نیز در این مکان حضور دارند تا از بروز حوادث پیشگیری شود.
مسئول ستاد اجرایی منطقه ۷ ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با تعدادی از بانک ها هماهنگی هایی را جهت نصب دستگاه های عابر بانک و کارتخوان انجام داده ایم تا از هدر رفت وقت مسافرین در انجام امور بانکی جلوگیری شود.
شاطوری با توجه به استفاده مسافرین از پیک نیک برای گرم کردن چادرها در شب گفت: برای جلوگیری از خطر گاز گرفتگی، نیروهای آتش نشانی در شب بوسیله تجهیزات مخصوص هشدار دهنده گاز گرفتگی، گشت هایی را انجام می دهند تا از وقوع این حادثه جلوگیری کنند.
وی گفت: در این مکان بازارچه ای را برای فراهم کردن مایحتاج مردم نیز در نظر گرفته ایم.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با توجه به پتانسیل موجود در باغ فدک گفت: تفاهم نامه هایی را برای ایجاد این باغ به مکانی تفریحی فرهنگی ورزشی و گردشگری با بخش های خصوصی انجام دادیم.
وی از امکانات تفریحی این مکان خبر داد و افزود: این مکان دارای دریاچه قایقرانی، پارک ترافیک، سالن بولینگ و تیر اندازی می باشد.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به کثرت خودروها و جلوگیری از هدر رفت زمان مسافرین از دستگاه های پوز در این امر استفاده کرده ایم.
وی با توجه به اینکه باغ فدک اولویت اول مورد نظر شهرداری برای اسکان مسافرین نیست افزود: اولویت اول هتل ها و مهمان پذیرها، اولویت دوم خانه های استیجاری، اولویت سوم مدارس و خوابگاه های دانشجویی و اولویت آخر باغ فدک است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا