اخبار استان ها

بزرگداشت مردمی سردار سلیمانی در اصفهان

مردم اصفهان در جوار شهدا این خطه مراسم سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی را با هم‌رزمان این شهید و خادمیاران رضوی گرامی داشتند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان در سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اصفهان گفت: حاج قاسم کسی بود که تمام نقشه های دشمن را در منطقه خنثی کرد.

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا عنوان کرد: دشمنان رشد و پیشرفت کشور ما را برنمی‌تابند و انقلاب را که پرورش دهنده این رشد است مانعی عظیم میدانند به همین منظور تلاش میکنند تا این انقلاب را دچار چالش کنند.

وی اضافه کرد: حاج قاسم با ولایت مداری که داشت و خود را سرباز این سرزمین می‌دانست توانست تبدیل به الگویی نمونه برای نسل های بعد شود .

سرتیپ فدا با بیان اینکه همه ما کسانی هستیم که حاضریم در راهی که حاج قاسم رفت برویم اظهار کرد: حاج قاسم سربازانی را تربیت کرد که همه نمونه اخلاق و انسانیت هستند.

وی در توصیف شهید سلیمانی گفت: ویژگی هایی که یک مدیر مکتب اسلامی و انقلابی باید داشته باشد را سردار سلیمانی دارا بود .

او با اشاره به وضعیت حساس فعلی جامعه عنوان کرد: برای این انقلاب خون ها داده شد و حفظ این انقلاب در ادامه به نوعی جهاد است .

سردار امام قلی شاهوردی، همرزم شهید سردار سلیمانی در مورد تاثیر اخلاق بر مردم گفت: یکی از بزرگترین تاثیراتی که می توان بر مردم گذاشت توسط اخلاق و رفتار نیکو است که باعث میشود که در قلب مردم ماندگار شویم شهید سلیمانی در همین راستا توانست در قلب مردم ثبت شود.

وی ادامه داد: برای سردار سلیمانی مذهب و ملیت مهم نبود این انسانیت بود که اهداف و آرمان او را تشکیل می‌داد.

وی ادامه داد: افتخار بزرگ برای ما این است که توانستیم محدوده جغرافیایی را از بین ببریم و تفکری که سردار سلیمانی در راه آن شهید شد را به فرسنگ ها آن طرف تر انتقال داده دهیم.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا