شهر و جامعهعناوین اخبار

مراسم سال تحویل در جوار بقاع متبرکه نجف آباد برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته شده مراسم سال تحویل همراه با برنامه های متنوع و گوناگون فرهنگی و مذهبی در کلیه بقاع متبرکه شهرستان برگزار می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در این ویژه برنامه جمعی از مسئولین شهرستان به همراه تعدادی از قهرمانان و مدال آوران ورزشی این شهرستان نیز حضور خواهند داشت.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه افزود: همچنین پس از این مراسم با حضور خانواده های معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس گلزار شهدای دفاع مقدس که در جوار آستان مقدس امامزاده ساره مریم(س) جوزدان و امامزاده شمس الدین محمد(ع) علویجه نیز غبار روبی و عطر افشانی می شود.
حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی در ادامه خاطر نشان کرد: طرح آرامش بهاری نیز از ۲۷ اسفند ماه لغایت ۱۵ فرودین ماه ۹۵ در تمام بقاع متبرکه این شهرستان اجرا می شود.
وی ادامه داد: همچنین دو خیمه معرفت نیز با هدف و رویکرد فعالیت های فرهنگی در جوار بقاع متبرکه این شهرستان برپا شده اند که فعالیت های آن ها شامل؛ پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، غرفه کودک، ایستگاه همه واقف باشیم می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا