شهر و جامعهعناوین اخبار

بهار طبیعت و گردشگری در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، مهدی سلطان آقایی در مورد ویژه برنامه های فرهنگی نوروز شهرداری اصفهان اظهار داشت: نوروز امسال برنامه های فرهنگی بسیار متنوعی در نظر گرفته شده است که علاوه بر ارائه به مسافران نوروزی برای فراغت شهروندان اصفهانی نیز در نظر گرفته شده است.
وی افزود: میدان امام علی(ع) یکی از اماکن مورد نظر برای برگزاری برنامه های نوروزی است که ویژه برنامه های تفریحی و فراغتی در آن پیش بینی و در ایام نوروز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب برگزار می شود.
مسئول کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد هماهنگی شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین دو تئاتر کمدی در سالن شهدای ادب و نیز مجموعه فرهنگی فرشچیان در ساعت ۲۰ شب از ۲ تا ۱۲ فرودین ماه اجرا می شود.
وی ادامه داد: در محل پارک صفه اصفهان نیز یک سری غرفه های فرهنگی و صنایع دستی ویژه مهمانان نوروزی برپا شده و نیز در کنار این مجموعه جشن عیدانه ای از ۲تا ۱۲ فرودین ماه در ساعت ۱۷ عصر برگزار می شود.
سلطان آقایی همچنین از دیگر برنامه های فرهنگی عید امسال را تور گردشگری با اتوبوس عنوان و افزود: هفت مسیر برای گردشگری در شهر اصفهان برنامه ریزی و به مسافران نوروزی ارائه خدمات می دهد.
وی اضافه کرد: در کمپ مسافران نورورزی باغ فدک غرفه فرهنگی و تفریحی در نظر گرفته شده است که از صبح تا شب فعال است .
مسئول کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد هماهنگی شهرداری اصفهان در ادامه طرح « خانه های خدا میزبان میهمانان نوروزی»را از دیگر برنامه های فرهنگی برشمرد و گفت: ۳۴ مسجد سطح شهر در ایام نوروز باز و به مسافران نوروزی خدمات مشاوره و راهنمایی و نیز آب جوش ارائه می شود.
وی بیان کرد:مجموعه تخت فولاد نیز از امروز تورهای گردشگری را از تکیه بابا رکن الدین آغاز و ازساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر بازدید دایر است.
سلطان آقایی در پایان بیان کرد: مجموعه باغ غدیر نیز از چهارم فرودین جشن عیدانه از ساعت ۲۰شب تا ۲۲ شب برگزار می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا