شهر و جامعهعناوین اخبار

بقاع متبرکه اصفهان وگلپایگان میزبان مسافران وزائران هستند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان برای استقبال از فصل بهار و سال جدید ۲۴ بقعه متبرکه را به صورت ویژه با اجرای طرح آرامش بهاری آماده کرده است.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه شهر اصفهان هر ساله در ایام نوروز میزبان خیل عظیم مسافران می باشد این اداره ۵ خیمه معرفت را در نقاط گوناگون و توریستی شهر اصفهان برپا کرده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان در ادامه افزود: مقبره علامه مجلسی(ره)، مسجد امام خمینی(ره) واقع در میدان امام خمینی(ره) اصفهان، امامزاده شاه میر حمزه(ع)، امامزاده شاه زاده حسن(ع) کیجعلی و امامزاده جعفر(ع) واقع در جاده فرودگاه اصفهان به صورت ویژه با برپایی خیمه های معرفت به فعالیت های فرهنگی و مذهبی با رویکرد ترویج زندگی به سبک اسلامی میزبان مسافران و زائران در طول ایام نوروز هستند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور در ادامه گفت: همچنین در این ایام نیز اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان از ۱۲ روحانی مبلغ و کارشناس مذهبی در خیمه های معرفت اصفهان استفاده می نماید.
وی ادامه داد: ویژه برنامه سال تحویل نیز با حضور پرشور عاشقان اهل بیت و مردم مومن و ولایتمدار در جوار ۵ امامزاده این ناحیه از اصفهان به صورت ویژه برگزار گردید.

بقاع متبرگه گلپایگان آماده استقبال از مسافران و زائران هستند
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن فصل بهار و سال جدید ۱۵ بقعه متبرکه شهرستان گلپایگان نیز آماده پذیرایی از مسافران و زائران عزیز شده اند. وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا و با تدابیری که اندیشیده شده است طرح آرامش بهاری در جوار ۱۵ بقعه متبرکه شهرستان گلپایگان در حال اجرا می باشد.
ایشان در ادامه افزود: همچنین دو خیمه معرفت نیز با برنامه هایی از قبیل؛ غرفه های چند رسانه ای، غرفه ویژه کودکان، ایستگاه همه واقف باشیم، حجاب و عفاف، یرسش و پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره خانواده و ایستگاه های صلواتی در جوار آستان مقدس امامزادگان هفده تن(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) برپا شده اند که در این ایام به مسافران و زائران ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی می دهند.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری در ادامه بیان کرد: همچنین ویژه برنامه تحویل سال نیز در جوار ۱۵ بقعه متبرکه این شهرستان با حضور عظیم مردم مومن و ولایتمدار شهرستان برگزار شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در ویژه برنامه تحویل سال نیز ۵۰۰۰ برشور معرفی امامزادگان و ۴۰۰۰ بسته فرهنگی بین زائران و مسافران توزیع شد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا