شهر و جامعهعناوین اخبار

شماره تلفن ۱۳۷ ایام نوروز پاسخگوی گردشگران داخلی و خارجی است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، هادی نباتی نژاد در گردهمایی مسئولان ستاد هماهنگی خدمات شهر اصفهان که در حسینیه گلستان شهدا برگزار شد با بیان این مطلب افزود: بخش های خبری و زیر نویس های تلویزیون در بخش های مختلف برای اطلاع رسانی گردشگران تعبیه شده است تا درباره وجود مکان ها و آثار تاریخی اصفهان اطلاع رسانی شود.
وی با بیان اینکه در سال جدید ظرفیت بسیاری را در رسانه پیش بینی کرده ایم، اظهار داشت: برنامه های زنده و تولیدی در شبکه های جام جم و تهران با توجه به درخواست ها و نیازهای گردشگران و مسافران برگزار می شود.
مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: در سال جدید سامانه ۱۳۷ محور اطلاع رسانی قرار گرفته و کاربران این سامانه به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی مکان ها و آثار تاریخی اصفهان را به گردشگران معرفی می کنند.
نباتی نژاد خاطر نشان کرد: در سه روز گذشته بیشتر تماس ها با موضوع اطلاع رسانی و مشاوره انجام شده است.
وی تاکید کرد: کاربران ۱۳۷ هیچ سوالی از گردشگران را بدون پاسخ نمی گذارند.
مسوول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان خاطر نشان کرد: ۴۲ مکان برای اطلاع رسانی گردشگران در سطح شهر پیش بینی شده است.
نباتی نژاد اضافه کرد: در طول شبانه روز در سطح شهر اصفهان ۳۵ مسجد باز است و از این تعداد ۱۵ مسجد برای اطلاع رسانی گردشگران تعبیه شده است.
وی اذعان داشت: شبکه های مجازی، اینستاگرام، کانال تخصصی تلگرام، سایت اصفهان و نرم افزار گردشگری اصفهان نیز از منابع اطلاع رسانی برای گردشگران نوروزی است.
مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به تبلیغات محیطی در شهر و کیوسک هایی اطلاع رسانی گفت: ۲۰۰ هزار نقشه اصفهان به همراه سه بروشور مراکز تفریحی و رویدادهای نوروزی، خدمات رسانی و معرفی اصفهان با توجه به درخواست ها و نیاز گردشگران در کیوسک های اطلاع رسانی وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا