شهر و جامعهعناوین اخبار

تقدیر فرماندهی نیروی انتظامی از مسئولان ستاد اسکان و هدایت تسهیلات سفر اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان،سرتیپ پاسدار حسین اشتری در حاشیه بازدید از «باغ فدک» محل اسکان مسافران نوروزی اصفهان در مورد اقدامات نیروی انتظامی برای حفظ امنیت اظهار کرد: در رابطه با امنیت، وضعیت امنیت کشور بسیار خوب و مناسب است و طبق آخرین خبر از مرزها تا داخل شهرها و جاده ها وضعیت مناسب بوده است.
وی افزود: نیروی انتظامی و مرزبانی با روحیه خوب آماده حفاظت از مرزها و جاده ها و شهرها هستند.
فرماندهی نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: در ایام گذشته برخی از جرائم کاهش و کشفیات جرائم افزایش داشته است و در این زمینه پلیس اقتدار خوبی از خود در سال ۹۴ داشته است و امیدواریم در سال جدید با همکاری و همت نیروی انتظامی و همه دستگاه ها خدمات بیشتری در راستای تامین بیشتر ارائه دهیم.
وی تاکید کرد: انتظار داریم در نوروز مردم در آسایش، آرامش و امنیت بیشتر به کار خود بپردازند و این احساس نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند.
اشتری با اشاره به نام گذاری سال به نام قتصاد مقاومتی «اقدام و عمل» گفت: امید داریم نیروی انتظامی با تمام توان بستری را فراهم کند که هر شهروند،موسسه،بخش خصوصی و دولتی در راستای تحقق و حمایت رهبری کار خود را انجام و اقتصاد شکوفا شود.
وی در پاسخ به اینکه اصفهان مقصد اصلی بیشتر مسافران است، اقدامات ویژه تر در این خصوص چیست،بیان کرد: با توجه به اینکه برخی شهرها مسافر فِرصت هستند شهرهای کشور را به دو دسته شهرهای زیارتی و دیگری سیاحتی تقسیم کردیم که برای هر دو دسته امنیت برقرار شده است .
فرماندهی نیروی انتظامی کشور اضافه کرد: در برخی از شهرها که تراکم مسافر داریم از تمام امکانات استفاده و نیز در صورت لزوم نیروی کمکی با تجهیزات نوین فرستاده ایم .
وی در ادامه صحبت ها ی خود از تقویت و تجهیزات به روز و نوین در زمینه سامانه ها و زیر ساخت ها خبر داد و افزود: تجهیزاتی را برای پلیس و کلیه ماموریت های مرزی،جاده ای و شهری پیش بینی کرده ایم که تخلفات کاهش پیدا کند.
فرماندهی نیروی انتظامی کشور در مورد ارائه خدمات ستاد تسهیلات شهر اصفهان گفت: از ستاد تسهیلات و هدایت سفر شهر اصفهان و کسانی که مسئولیت هماهنگی را برعهده داشتند،تشکر می کنم .
وی همچنین همکاری نیروی انتظامی و شهرداری را بسیار خوب دانست و افزود: منتظر انتقادات مردم هستیم هر چند مردم بیشتر از نیروی انتظامی تعریف و تشکر کرده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا