شهر و جامعهعناوین اخبار

آغاز فروش اینترنتی بلیط سفرهای دریایی قشم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، سید باقر موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: این طرح در جهت کاهش زمان خرید بلیط سفرهای دریایی و از بین رفتن صف های طولانی خرید بلیط در اسکله ها اجرا می شود.
وی ادامه داد: مسافران جزیره قشم می توانند از طریق آدرس www.qeshmepay.ir بلیط تردد دریایی به سمت بندرعباس و جزیره هرمز را تهیه و از طریق آدرس www.hmdtiiket.ir نسبت به تهیه بلیط از اسکله شهید حقانی بندرعباس به سمت جزایر قشم و هرمز اقدام کنند.
رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار کرد: اسکله شهید ذاکری قشم همه روزه از طلوع آفتاب تا ساعت ۲۴ با استفاده از ۳۷ شناور با ظرفیت های ۵۴ تا ۲۹۰ نفر به مسافران خدمات رسانی می کند.
موسوی اضافه کرد: با استقرار یک شناور کشیک در اسکله شهید ذاکری قشم، در صورت حضور مسافران از ساعت ۲۴ به بعد نیز امکان انتقال گردشگران از اسکله شهدی ذاکری قشم به سمت اسکله شهید حقانی بندرعباس وجود دارد.
جزیره قشم با حدود ۱۱۷ هزار نفر جمعیت و یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت، شامل ۱۳۵ کیلومتر طول و عرض متوسط ۱۴ کیلومتر در جنوب کشور و در میان آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده و به تنهایی از ۲۲ کشور جهان بزرگتر است.
این جزیره با داشتن ظرفیت های مهم در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری از جمله نخستین ژئوپارک بین المللی خاورمیانه از امتیاز ویژه در اقتصاد کشور برخوردار است و سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است که مقصد خود را بازارها و دیدن جاذبه های طبیعی این جزیره انتخاب می کنند.
از طرف دیگر با سرد شدن هوای نقاط مختلف ایران در نیمه دوم سال، این جزیره به دلیل آب و هوای معتدل، پذیرای خیل گردشگران داخلی و خارجی است که اوج این سفرها را می توان در تعطیلات نوروز مشاهده کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا