پیشخوانعناوین اخبار

احتمال ردصلاحیت یکی از منتخبین مردم اصفهان /احتمال بدور دوم کشیدن انتخابات مجلس دراصفهان

یک سایت اصولگرا نوشت :یکی از منتخبین مردم اصفهان از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده و نفر پنجم در انتخابات میان دوره‌ای تعیین خواهد شد

سایت رویش نیوز نوشت:یک منبع آگاه خبر داد: این منتخب مردم اصفهان از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده و نفر پنجم در انتخابات میان دوره‌ای تعیین خواهد شد.

به گزارش رویش نیوز:در پی مصاحبه حسینعلی امیری -قائم مقام وزیر و سخنگوی وزارت کشور- با خبرگزاری صدا و سیما ،ایشان گفت : هم اکنون فقط بررسی پنج حوزه باقی مانده است .در حوزه انتخابیه اصفهان نیز صحت برگزای انتخابات محل بحث نیست اما ممکن است درباره یکی از منتخبان این حوزه تغییراتی ایجاد شود.

یک منبع آگاه در گفتگو با رویش نیوز اعلام کرد: این منتخب مردم اصفهان در ۷ اسفند از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند و نفر پنجم در انتخابات میان دوره‌ای -همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۶- تعیین خواهد شد.

توضیح :بدلیل همزمانی انتشار این خبر با تعطیلات نوروزی امکان پی گیری این خبر و تایید یا تکذیب آن برای خبرنگار پایگاه خبری سرمایه گستران میسر نشد .بدیهی است به محض دریافت خبر تکمیلی ،موضوع اطلاع رسانی خواهد شد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا