حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

۴کشته و ۳ مجروح در تصادفات جاده ای دومین روز بهار در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “جهانگیر کریمی”  گفت: ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه صبح روز دوشنبه یک دستگاه سواری رانا به رانندگی فردی ۳۴ ساله در محور “اصفهان-شهرکرد” به علت انحراف به چپ با یک سواری پراید برخورد کرد که در اثر این حادثه سرنشین رانا جان باخت و سه نفر از سرنشینان پراید به شدت مجروح شدند.

سرهنگ کریمی ادامه داد: همچنین ساعت هشت و ۵۰ دقیقه بعداز ظهر همان روز  یک دستگاه کامیونت هیوندای در محور”عسگران-تیران” به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده به علت بارش نزولات آسمانی واژگون شد که متاسفانه سرنشین آن در دم جان باخت .

این مقام انتظامی همچنین از خروج از جاده یک دستگاه سواری تیبا خبر داد و اظهار داشت : در این حادثه رانندگی راننده خودرو به علت عدم توجه به جلو کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و از جاده خارج شد که به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

کریمی بیان نمود: در حادثه ای دیگر که در محور “شاهین شهر-کاشان” اتفاق افتاد یک دستگاه اتوبوس مسافربری به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که متاسفانه یکی از سرنشینان آن که یک کودک نه ساله بود جان خود را از دست داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با عنایت به افزایش سفرها در ایام تعطیلات نوروز و همچنین شرایط نامساعد جوی رانندگان عزیز با رعایت قوانین رانندگی کنند ، از عجله وشتاب بپرهیزند و حتی الامکان در شب رانندگی نکنند تا انشاءالله شاهد بروز حوادث جاده ای نباشیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا