پیشخوانعناوین اخبار

عملکرد موفق ذوب‌آهن در نقل و انتقالات پیش فصل

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، ذوب‌آهن بعد از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی تمرینات خودش را به صورت جدی در تیرماه ۹۴ آغاز کرد و در روز دوم تیر خبر رسید که اکبر صادقی هافبک تیم پدیده مشهد به عنوان اولین خرید ذوب‌آهنی‌ها به اصفهان خواهد آمد.
در روز چهارم تیرماه رشید مظاهری قرارداد خودش را به مدت یک فصل با ذوب‌آهن تمدید کرد و در مقابل کارلوس سانتوس مدافع برزیلی این تیم به خاطر عدم قبول پیشنهاد مالی‌اش از سوی سعید آذری، ذوب‌آهن را ترک کرد و به تیم نفت تهران پیوست. در روز ششم تیرماه قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب‌زاده، هادی محمدی، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور، مهرداد قنبری، کاوه رضایی و محمدرضا عباسی قرارداد خود را با تیم فوتبال ذوب‌آهن تمدید کردند. محمد نژادمهدی مدافع پدیده با قراردادی سه ساله به ذوب‌آهن پیوست و پویا سیف پناهی از این باشگاه جدا شد. در نیمه اول تیرماه رضا شکاری هافبک تیم ملی جوانان به ذوب‌آهن پیوست و قاسم دهنوی و اکبر ایمانی هم در لیست مازاد قرار گرفتند.
در روز ۱۸ تیرماه کاروان ذوب‌آهن برای برگزاری اردوی آماده‌سازی راهی کشور ترکیه شد و در روز بیستم تیرماه با نتیجه عجیب هفت بر صفر مغلوب فنرباغچه ترکیه شد.
در روز ۲۲ تیرماه قرعه‌کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر انجام شد و بر اساس برنامه اعلام شده ذوب‌آهن باید در اولین بازی خودش در شهر انزلی به دیدار ملوان می‌رفت. در روز ۲۳ تیرماه ذوب‌آهن در دومین بازی تدارکاتی خودش در کشور ترکیه با نتیجه سه بر یک “بلو اسپور” را شکست داد. ذوب‌آهنی‌ها در روز ۲۷ تیر به ایران برگشتند و آماده حضور در رقابت‌های لیگ شدند.
/۵۵

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا