دسته‌بندی نشده

امیدواریم با لغو تحریم‌ها فضای جدیدی برای رونق اقتصادی در کشور فراهم شود

حسن روحانی رئیس جمهور امروز به منظور ارائه لوایح بودجه سال ۱۳۹۵ و برنامه پنجساله ششم توسعه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ارائه گزارش رئیس‌جمهور در هنگام تقدیم لایحه بودجه سال ۹۵ با خیر مقدم به وی گفت: امروز روز فرخنده‌ای است زیرا روز تجلی اراده ملت بوده و موضوع هسته‌ای به نتیجه نشست و تحریم‌ها برداشته شد.

وی با تشکر از روحانی، ظریف و اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که در دو سال گذشته همت زیادی مصروف داشتند تا معضل تحریم‌ها از پیش پای ملت برداشته شود، اظهار داشت: دیشب آخرین گام در این مسیر برداشته شد و این اهمیت استقامت ملت را که اراده خود را محقق کردند، نشان می‌دهد.

لاریجانی با سپاسگزاری از پایمردی و ایستادگی ملت در این مسیر گفت: از حمایت‌ها و هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در طول ۱۲ سال مذاکرات هسته‌ای در ماجراهای مختلف با راهنمایی‌های خود نقش اول را در این زمینه ایفا کردند تشکر می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی نقش مقام معظم رهبری در موضوع هسته‌ای کشور را بی‌همتا و در دو سال اخیر بسیار ارزشمند و راهگشا خواند و با اشاره به اینکه ایشان در حامی دولت‌های مختلف بودند در ادامه ابراز امیدواری کرد. پس از لغو تحریم‌ها فضای جدیدی برای رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور فراهم شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا