پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

مجسمه های عتیقه طلا، برنج از آب در آمد

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ “خسرو احمدی” فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر استان اصفهان با اعلام این خبرگفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر فروش مجسمه های تقلبی تحت عنوان عتیقه مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از شاکیان این پرونده که از یکی از استان های همجوار بود ، عنوان کرد با تماس تلفنی فردی با وی در خصوص فروش مجسمه های عتیقه به اصفهان و شهرستان خمینی شهر آمده و اقدام به خرید تعدادی مجسمه به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال کرده که در ابتدا با آزمایش تکه ای از آنها مشخص شد طلای ۲۴عیار هستند اما پس از خرید مجسمه ها و انجام آزمایش مجدد متوجه شدم که مجسمه ها از جنس برنج و تقلبی بودند.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی موضوع با هماهنگی مقام قضایی پس از شناسائی متهم به محل سکونت وی اعزام و متهم را در حالی که قصد فرار داشت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از مواجهه حضوری شاکیان دقیقا وی را شناسایی و متهم راهی جز اعتراف پیش روی خود ندیده و در نهایت لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی با فروش مجسمه های تقلبی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شهروندان خواست همچون گذشته پلیس را در اجرای ماموریت­های محوله خود یاری رسانند و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت­های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا