شهر و جامعهعناوین اخبار

محور “اصفهان – تهران” پرتردد ترین محور استان اصفهان

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “غلامرضا شهریاری”  اظهار داشت: براساس اعلام پلیس راه فرماندهی انتظامی استان محور “اصفهان – تهران” تا هفتمین روز از نوروز امسال یکی از پرتردد ترین راه های مواصلاتی استان بوده است که در این زمینه به رانندگان در خصوص رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه شتاب و عجله هشدار می دهیم.

وی سرعت غیر مجاز، خستگی و خواب آلودگی و استفاده از تلفن همراه را سه عامل وقوع حوادث ناگوار در جاده های استان عنوان کرد و اظهار داشت: حداکثر سرعت مجاز در آزادراه ها برای خودروهای سواری ۱۲۰ کیلومتر در ساعت و برای خودروهای سنگین ۱۱۰ کیلومتر در ساعت است و حداقل سرعت نیز ۷۰ کیلومتر می باشد که رانندگان می بایست به این مسئله دقت جدی داشته باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به احداث ۳۰ ایستگاه امنیت و سلامت در راه های مواصلاتی استان خاطر نشان کرد: از رانندگان می خواهیم که در هنگام خستگی و خواب آلودگی به هیچ عنوان اقدام به رانندگی نکرده و هر دو ساعت رانندگی به مدت ۱۰ دقیقه استراحت نمایند.

سرهنگ شهریاری خاطر نشان کرد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی تاپایان تعطیلات نوروز تردد تمامی کامیون های حامل مصالح ساختمانی از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح در تمام محورهای مواصلاتی استان ممنوع شده است.

وی با اشاره به افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی جرایم رانندگی در تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز، انحراف به چپ، رانندگی با حالت مستی و مصرف روان گردان و نبستن کمربند ایمنی گفت: کسانی که مرتکب دو تخلف همزمان شوند خودروی آنها به مدت ۷۲ ساعت توقیف و روانه پارکینگ خواهد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا