پیشخوانعناوین اخبار

برانکو : پرسپولیسی ها خوب بودند اما نباید چهار گل می خوردیم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا، سرمربی تیم پرسپولیس تهران پس از مسابقه تدارکاتی با نماینده کشور عمان گفت: بازی تدارکاتی بسیار خوبی بود به طوریکه در این مسابقه با قهرمان جام حذفی و لیگ کشور عمان به رقابت پرداختیم.
پرسپولیس تهران که در اردوی تدارکاتی عمان به سر می برد موفق شد شنبه شب در یک دیدار پر گل العروبه را با نتیجه شش بر چهار شکست دهد.
مربی کروات سرخ پوشان تهرانی افزود : این مسابقه تاثیر مثبتی بر روی بازیکنان سرخ پوش خواهد داشت بطوریکه آنان را برای ادامه رقابتهای داخلی آماده نگاه می دارد .
برانکو تصریح کرد : در این مسابقه نباید چهار گل می خوردیم اما در این بازی بیشتر به بازی جوانان تکیه داشتیم .
سرمربی پرسپولیس افزود : بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه گلهای زیبایی به ثمر رساندند.
علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن تشکر از برگزار کنندگان این رقابت دوستانه گفت : حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه گرمی خاصی به مسابقه تدارکاتی پرسپولیس داد.
وی افزود : بازی تدارکاتی بسیار خوبی بود که منجر به پیروزی تیم پرسپولیس تهران شد .
طاهری تصریح کرد: این سفر تدارکاتی و مسابقه دوستانه با یک تیم خوب آسیایی باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان پرسپولیس می شود و قطعا در نتیجه گیری تیم در لیگ برتر فوتبال ایران تاثیر دارد.
مصطفی قنبر پور مربی تیم پرسپولیس گفت: بازی خوبی برگزار شد و از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی هستیم .
وی ادامه داد : با اینکه چند تن از بازیکنان ملی پوش هم در زمین مسابقه نبودند اما بازیکنان جوان تیم خوب ظاهر شدند.
بازیکنان پرسپولیس هم ضمن تبریک به هواداران از زدن شش گل به تیم قهرمان جام حذفی و لیگ عمان ابراز رضایت کردند.
علی اکبر سیبویه سفیر کشورمان در عمان هم در باره این مسابقه گفت : این اقدام بسیار خوب بود که تیم پرسپولیس میهمان تیم عمانی بود.
وی با اشاره به اینکه کشور سلطنتی عمان بیشترین و بهترین روابط را با کشور ما دارد افزود : کشور عمان کشوری است که از مواضع جمهوری اسلامی ایران در تمامی مقاطع حمایت کرده و میزبان خوبی برای بازیکنان فوتبال کشورمان بودند.
مالک باشگاه العروبیه عمان و مدیر عامل باشگاه العروبیه عمان امشب پس از دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال پرسپولیس و العروبیه، در ضیافتی میزبان سفیر ایران در عمان، سرپرست باشگاه پرسپولیس، مدیر روابط عمومی، مسوول امور اقتصادی باشگاه پرسپولیس بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا