پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

جمع‌آوری بیش از ۴هزار چادر مسافرتی از سطح پارک‌های شهراصفهان / اسکان یک میلیون و ۲۰ هزار نفر در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای اصفهان ،مجتبی کاظمی اظهار کرد:  از ۲۷ اسفندماه تاکنون ۴ هزار و ۸۱ چادر مسافرتی که به صورت غیرمجاز در سطح پارک‌های شهر نصب شده بود، جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به برخورد قانونی با معضل کلید به دستان تصریح کرد: طی این بازه زمانی با ۲۱۳ کلید به دست که به صورت غیرمجاز اقدام به اجاره منزل خود کرده بودند، برخورد قانونی شد.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: برخورد با متکدیان و دست‌فروشان و رفع سد معبر نیز با جدیت دنبال می‌شود به طوری که تاکنون ۷۵ متکدی و ۵۸۹ دستفروش جمع آوری شدند .

 

اسکان یک میلیون و ۲۰ هزار نفر در اصفهان / رشد ۲۰ درصدی آمار بازدید از اماکن گردشگری شهرداری

احمدرضا مصور، جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان در گردهمایی مسئولان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهارکرد: از ۲۸ اسفندماه تا هفتمین شب سال جدید، یک میلیون و ۲۰ هزار نفر در محل‌های اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان مستقر شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۵ هزار و ۵۶۴ نفر شب گذشته در محل‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اسکان یافتند، افزود: ۱۴ هزار نفر در هتل‌ها و مهمانپذیرها، ۳۵ هزار و ۵۰۰ نفر در مدارس آموزش و پرورش، ۵۵ هزار و ۶۰۰ نفر در منازل استیجاری، ۸ هزار و ۳۵۰ نفر در باغ فدک و ۲ هزار و ۲۶۰ نفر در خوابگاه‌ها و فرهنگسراها اسکان یافته‌اند.

ایشان با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی تصریح کرد: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، آمار اسکان مسافران در هفتمین شب سال جدید افزایش یافته است.

مصور با بیان اینکه دور دوم سفرها تا ۱۳ فروردین ماه ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: آمار بازدید از مراکز گردشگری شهرداری اصفهان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر بوده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، ۸۷ درصد از مسافران از مجموعه شهر اصفهان رضایت داشته‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا